یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

تمام موارد احتیاطی برای مصرف کنندگان فیناستراید

عکس, تمام موارد احتیاطی برای مصرف کنندگان فیناستراید

اگر شما به هر دلیل مجبور هستید از داروی فیناستراید برای ریزش موهای شما استفاده کنید این موارد را حتما و حتما مطالعه کرده و رعایت نمایید :

قبل از مصرف این دارو، در صورت داشتن مشکلاتی از قبیل بیمارهای کبدی، سرطان پروستات، هرگونه عفونت، مشکلات ادراری و یا هر مشکل پزشکی دیگری که در گذشته داشته یا اکنون دارید، موضوع را با پزشک یا مسئول داروخانه در میان بگذارید.

در صورت داشتن حساسیت به فیناستراید یا هرگونه آلرژی دیگری، قبل از مصرف آن موضوع را به پزشک یا مسئول داروخانه اطلاع دهید.

این محصول حاوی برخی ترکیبات غیرفعال است که می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک یا مشکلات دیگری شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از مسئول داروخانه سؤال کنید.‌

کودکان نباید از فیناستراید استفاده کنند.

فیناستراید مانع ابتلا به سرطان پروستات نمی شود. حتی به نظر می رسد، این دارو خطر ابتلا به نوعی سرطان خطرناک پروستات را نیز افزایش دهد. در خصوص مزایا و معایب مصرف فیناستراید با پزشک خود مشورت کنید.

براساس اعلام FDA، مصرف فیناستراید بر روی زنان مورد مطالعه قرار نگرفته و مشخص نیست.

همچنین این دارو در افراد زیر ۱۸ سال مورد مطالعه قرار نگرفته است.

این دارو از طریق پوست نیز قابل جذب است. به همین دلیل، در صورت شکسته یا کنده شدن لایه پوششی قرص یا خرد شدن خود قرص، زنان باردار یا زنانی که قصد باردار شدن دارند می‌بایست از دست زدن به آن خودداری کنند.

قرار گرفتن پسران در حال رشد در معرض فیناستراید می‌تواند منجر به اختلالات تناسلی در این کودکان شود.

فیناستراید برای مصرف زنان توصیه نشده و استفاده از آن در دوران بارداری ممنوع است. اگر باردار شده یا احتمال می‌ دهید که باردار شده‌اید موضوع را سریعاً به پزشکتان اطلاع دهید. زیرا در تعیین جنسیت جنین دخالت نموده و باعث ایجاد ناهنجاری در ارگان شناسی جنین می‌گردد.

فیناستراید از طریق مهار تبدیل تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون ممکن است باعث ایجاد اختلال در دستگاه تناسلی خارجی جنین پسر گردد. البته، از آنجا که این دارو معمولاً برای زنان تجویز نمی‌شود، استفاده از آن در دوره بارداری یا شیردهی بعید به نظر می‌ رسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر