یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

تمیز کردن کفپوش ها و کاشی های کف منزل و محو تمام لکه ها

عکس, تمیز کردن کفپوش ها و کاشی های کف منزل و محو تمام لکه ها
یک فرمول کلی برای تمیز کردن کف پوش ها و سرامیک ها وجود دارد و آن استفاده از ترکیب سرکه با روغن گیاهی ( از هر روغنی می توانید استفاده کنید ) پس از زدن این محلول ، کف را با آب گرم شستشو داد که با استفاده از این روش، بعد از اتمام کار کفپوش‌ها بوی سرکه نخواهند داد. در زیر به صورت اختصاصی به شما می گوییم که به صورت مجزا برای هر لکه ای از چه چیزی استفاده کنید .
لکه چربی : قسمت مورد نظر را با آب گازدار بشویید. آب کربناته چربی را به راحتی از بین می‌برد.
لکه خون:هنگام تمیزکردن لکه خون حتما از دستکش استفاده کنید تا از دست‌ها در مقابل شوینده‌های قوی محافظت شود. به نسبت ۱۰ به ۱ مایع سفیدکننده و آب گرم را با هم ترکیب کنید. سپس محلول را روی لکه بریزید. البته می‌توانید محلول را داخل بطری ریخته و روی لکه اسپری کنید.سپس قسمت مورد نظر را با دستمال کاغذی یا دستمال پارچه‌ای تمیز کنید. مرحله اول را دوباره تکرار کنید و این بار اجازه دهید مواد آنقدر روی سطح بماند تا کاملا بخار شود. با این کار سطح کاملا ضدعفونی می‌شود.
لکه قهوه، چای و آبمیوه : دستمال کاغذی را به محلول هیدروژن پراکسید اغشته کرده و روی لکه بمالید سپس کف‌پوش را تمیز بشوئید.
لکه آدامس، قیر یا موم :چند تکه یخ روی لکه قرار دهید تا زمانی که لکه یخ زده و سفت شود. سپس با استفاده از چوب بستنی تا جایی که می‌توانید لکه آدامس یا قیر را خراشیده و از بین ببرید. مقداری تینر روی لکه بریزید(البته باید مراقب باشید که تینر روی قسمت دوغاب درز کاشی‌ها نریزد.) و در مرحله آخر با آب شستشو داده و خشک کنید.
لکه‌های روی دوغاب:ابتدا روی سطح را تمیز با آب گرم بشوئید تا کثیفی‌ها کاملا از بین برود.سپس داخل بطری اسپری را به نسبت مساوی با آب و سرکه پر کنید.محلول را روی درزها اسپری کرده و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه بماند.سپس با مسواک روی درزها را به آرامی برس کشیده و با آب شستشو دهید.
براده های جوش و سنگ فرز ریخته شده روی سرامیک و سوختن آن : از سنباده ۴۰۰ استفاده کرده و آن ها را بسابید

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر