یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

خلاصی از شپشک آردی با الکل و عکس این شپشک

عکس, خلاصی از شپشک آردی با الکل و عکس این شپشک

یکی از آفت های گیاه شپشک آردی است. علائم این است که گیاهان بیمار زرد شده و برگ هایشان میریزند. در این پست از یاس فان روش  از بین بردن آن را برای شما قرار داده ایم. این حشره در اطراف خود تارهایی به جا می گذارد که آن را در برابر آفت کش و آب محافظت می کند، بنابراین بهترین راه مقابله با آن با دست است. از پنبه یا موچین آغشته به الکل استفاده کنید. این کار را هر هفته انجام داده و سپس آفت کش را روی آن اسپری کنید تا آفت های باقی مانده تمیز شوند. با آفت کش تخصصی می توانید آفت های سنگین را از بین ببرید.

عکس, خلاصی از شپشک آردی با الکل و عکس این شپشک

چگونه از شر شپشک آردی خلاص شویم؟

در قدم اول مانند رویارویی با تمام آفات، ابتدا باید گیاه بیمار را قرنطینه کرده و از سایر گیاهان دور کنید. در واقع بدین شکل از تکثیر آفت و پراکنده شدن آن در بین گیاهان دیگر جلوگیری کرده‌اید.

رفع شپشک آردی با الکل :یک پنبه یا گوش پاک کن را به الکل آغشته کرده و با آن تمام نقاط درگیر شده گیاه را به خوبی تمیز کنید.
شپشک آردی تمایل دارد در بین سطوح گیاه مخفی شود، پس فراموش نکنید که گیاه را با دقت بررسی کرده و مطمئن شوید که تمام مکان‌های حضور این شپشک را کاملا تمیز کرده‌اید. در صورت لزوم، هر چند روز یکبار این کار را تکرار کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر