یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

قرص لاغری هزال بی خطر و موثر است یا خیر

عکس, قرص لاغری هزال بی خطر و موثر است یا خیر

قبل از معرفی داروی لاغری هزال به شما توصیه می کنیم حتی در صورت مصرف داروهای گیاهی و بی خطر لاغری همواره ورزش کنید و برنامه غذایی صحیحی داشته باشید تا بتوانید بهتر و سریع تر وزن کم کنید. مصرف این قبیل داروها بدون فعالیت بدنی کاملا بی فایده است.

قرص لاغری هزال را بسیاری به عنوان یک قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه می‌شناسند که از گیاهانی چون زنیان، رازیانه، زیره سیاه و… ایجاد شده است. با این‌حال نمی‌توان به این ادعا اعتماد کرد؛ زیرا قرص لاغری هزال، چربی را بسیار سریع دفع می‌کند و به همین دلیل پس از قطع مصرف دارو عوارض آن بروز می‌کند که مهم‌ترین عارضه آن مربوط به عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی در بدن است.

هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند کاملا مناسب است. هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند کاملا مناسب است. در واقع باید گفت این فرآورده تنها موجب کاهش وزن نمی‌شود، بلکه گیاهان موجود در آن همزمان با کاهش وزن، پاکسازی‌های بسیار مفیدی را نیز برای بدن شما به همراه خواهند داشت.

داروهای لاغری شیمیایی، یک مهار کننده برگشت پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال کرده بنابراین از هیدرولیز چربی تری گلیسرید به فرم قابل جذب جلوگیری می‌کند. از عوارض جانبی این دارو می‌توان به، مدفوع روغنی شکل ( چرب)، بی‌اختیاری مدفوع، تکرار اجابت مزاج، نفخ شکم، مصرف طولانی مدت آن سبب بروز سرطان کولون (روده بزرگ) شده و عدم جذب ویتامین‌های محلول در چربی K ،A ،D،E و بتا کاروتن‌ها اشاره کرد.

دسته دیگری از قرص‌های لاغری در صورتی مصرف آن در چاقی مجاز است که فرد علائم سندرم متابولیک را داشته باشد که آن هم باعث بروز علائمی مانند خستگی، تنگی نفس، درد معده، خواب آلودگی و دردهای عضلانی می‌شود. دسته دیگر تا زمانی که مصرف شود روند کاهش وزن را سرعت می‌بخشد اما در صورت قطع دارو، عدم تحرک و عدم ارائه رژیم لاغری، افزایش وزن آغاز و اثرات دارو خنثی می‌شود. قرص‌های چربی سوز اغلب دارای کافئین و افدرین هستند که این مواد عوارض بسیار زیادی دارند. این داروها سوخت و ساز بدن را بالا برده به دستگاه گوارش آسیب رسانده و باعث می‌شوند چربی وارد چرخه سوخت نشود. این داروها با از بین بردن چربی‌های سلولی به بدن آسیب می‌رساند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر