یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

دکورهای زیبا برای هالووین

عکس, دکورهای زیبا برای هالووین

از آنجایی که هالووین یک جشن ترسناک است و نماد آن کدو است فانوسهای کدو خیلی جذاب می باشند وقتی روشن می شوند. اما فقط کدوهای گرد . آن شب بنر جادوگر ، خیلی ایده ی خوبی است. از آنجایی که در هالووین همه لباس مبدل می پوشند ، انتخاب لباس کمی دشوار است. شما باید یک تم هالووینی انتخاب کنید و به همه بگویید با آن تم ست شوند. اما اگر کار انتخاب لباس برای شما سخت نیست می توانید تم هالووین را آزاد بگذارید.

آیین هالووین به ۲۰۰۰ سال پیش بر می گردد. اسکاتلندی ها برای حرافاتی که در شب سی و یک اکتبر دروازه ی دو دنیا باز می شود آن شب را با ترفندهای خاصی سپری می کردند. استفاده از تار عنکبوت ها و ریسه های کدو حلوایی چراغ دار جو را هالووینی تر می کند. برای اینکه فصا ترسناک و مخوف تر شود باید یک آهنگ ترسناک تمام مدت پخش شود. برای آهنگ ، آهنگ دیس ایز هالووین آهنگی مناسبی است.

برای انتخاب طرح کدو چند گزینه داریم : می توانیم کدو را نقاشی کنیم می توانیم از کدوهای مجلسی و یا اصلی روی کدو کنده کاری کنیم به هیچ وجه نگذارید که کودکان این کار را انجام دهند. ولی به جای آن می توانید از کودکان بخواهید کدو را به صورت ترسناکی نقاشی کنند.

عکس, دکورهای زیبا برای هالووین

عکس, دکورهای زیبا برای هالووین

گردآوری شده توسط بردیا

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر