یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

راه حل جادویی خراب شدن لباس با وایتکس

عکس, راه حل جادویی خراب شدن لباس با وایتکس

همه ی ما میدانیم بلافاصله پس از تماس وایتکس با لباس آن قسمت از لباس لکه می شود و متاسفانه از بین بردن این لکه کار سختی است اما غیر ممکن نیست. با این ترفندها در یاس فان با ما همراه شوید. در آغاز از بین بردن لکه های وایتکس روی لباس های مشکی و سپس از بین بردن لکه های وایتکس روی سایر رنگها را توضیح می دهیم.

مراحل تمیز کردن لکه های وایتکس در پارچه های سیاه 🙁 دقت کنید تمام مراحل شستن لباس مشکی باید با آب سرد باشد)

نخست باید این لکه ها را خنثی کنید : محل را با آب سرد بشویید تا سفیدکننده اضافی شسته شود.با مخلوط کردن مقداری جوش شیرین و آب، یک خمیر غلیظ ایجاد کنید.این خمیر را به‌طور مساوی روی لکه پخش کنید.بگذارید خمیر خشک شود و سپس به آرامی آن را مسواک بزنید.

مقداری الکل مالشی (که از داروخانه‌ها قابل تهیه کردن است) را به یک گلوله پنبه خام بزنید.اطراف لکه سفیدکننده را به آرامی با پنبه مالش دهید.سپس، شروع به مالش گلوله پنبه از خارج لکه به سمت مرکز آن کنید. رنگ اصلی لباس باید شروع به پخش شدن در منطقه لکه‌دار کند، زیرا الکل رنگ اضافی پارچه را شل کرده و به محل لکه منتقل می‌کند.

تمیز کردن لکه وایتکس از روی رنگهای دیگر لباس :

نخست هم چون روش بالا اقدام به خنثی سازی وایتکس کنید. همان طور که گفته شد به منظور از بین بردن لکه وایتکس روی لباس ابتدا لباس را بدون هیچ گونه پاک‌کننده‌ای با آب سرد بشویید. این روش تا حدودی به خنثی کردن و پخش نشدن لکه وایتکس روی تمام قسمت‌های لباس کمک می‌کند.

در مرحله بعد، مقداری جوش شیرین را با چند قطره آب ترکیب کنید تا خمیر جوش شیرین حاصل شود. پس از آن، خمیر جوش شیرین را روی لکه وایتکس لباس قرار دهید تا خشک شود. سپس آن را با یک فرچه یا مسواک از روی لباس پاک کنید. این روش به خنثی کردن لکه وایتکس کمک بسزایی می‌کند.

الکل تا حدودی کمک می‌کند تا لکه سفید به رنگ لباس تغییر کند. با این حال توصیه می‌کنیم این روش را با دقت انجام دهید تا به لباس آسیبی وارد نشود.

یک گوش پاک‌کن یا پنبه بردارید و آن را به الکل آغشته کنید. سپس گوش پاک‌کن یا پنبه را از خارج لکه وایتکس به داخل بکشید. این روش کمک می‌کند تا حدودی رنگ لباس نرم شود و رنگ سفید لکه وایتکس به رنگ لباس تغییر رنگ دهد. با این حال ممکن است باز هم لکه وایتکس همچون روز اول نشود.

ممکن است برایتان سؤال شود که آیا همیشه لکه وایتکس به جا می‌ماند و با الکل تنها رنگِ کم‌رنگ ایجاد می‌شود؟ پاسخ مثبت است! با این حال شما می‌توانید رنگ لباس یا پارچه تهیه کنید و لباس را رنگ کنید. توصیه می‌کنیم رنگ متناسب با رنگ لباستان تهیه کنید و در رنگ کردن لباس تمام نکات و دستورالعمل رنگ کردن لباس را رعایت کنید.

روش دوم وایتکسی کردن کل لباس است. ممکن است در این روش تمام رنگ لباستان کم‌رنگ شود، اما تا حدودی می‌توانید لباستان را با این روش بازیابید و لباس کم‌رنگی داشته باشید. بنابراین شما به مقداری سفید کننده کلرین، پاک کننده با ۳% هیدروژن پراکسید و یک تشت نیاز دارید.

ابتدا تشت را پر از آب کنید و لباس را کاملاً داخل آن قرار دهید تا خیس شود. سپس به میزان یک‌چهارم فنجان سفید کننده کلر داخل تشت آب بریزید. پس از آن یک‌چهارم فنجان ماده شوینده با ۳% هیدروژن اضافه نمایید.

در مرحله پایانی، لباس را کاملاً با آب بشویید تا اثری از سفید کننده و ماده شوینده روی آن باقی نماند. در این روش رنگ لباس یکدست و کم‌رنگ می‌شود و شما می‌توانید لباس خود را تا حدودی حفظ و احیا نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر