یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

جنس روبالشی مناسب برای درمان ریزش مو

عکس, جنس روبالشی مناسب برای درمان ریزش مو

تمام شب موها و پوست صورت شما با روبالشی شما در تماس است. اگر جنس روبالشی شما منجر به ایجاد  اصطحکاک شود یا آلوده و زبر باشد تاثیر بسیار زیادی روی ریزش موها و ایجاد جوش و لکه های پوستی خواهد داشت.بهترین نوع روبالشی که توصیه می شود روبالشی با جنس ابریشم است. با توجه به اینکه صورت شما در هنگام خواب مستقیما روی بالش قرار می گیرد و بسیار مورد اصطحکاک و فشار قرار دارد استفاده از روبالشی های ابریشمی بسیار بهتر است. زیرا ابریشم نرم تر است و به اندازه پنبه و سایر جنس ها رطوبت جذب نمی کند(ابریشم برای کسانی که روتین پوستی انجام می دهند گزینه ی مناسبی است زیرا موادی که بر روی پوستتان استفاده می کنید را جذب نمی کند). تحقیقات نشان داده است استفاده از روبالشی ابریشم و ساتن تاثیر مثبت بیشتری بر روی پوست و موی سر دارد.

افرادی که مستعد آکنه هستند نیز می توانند از قابلیت های ابریشم برای دفع رطوبت بهره مند شوند: برای مثال، ابریشم به اندازه پنبه رطوبت یا باکتری را جذب یا حفظ نمی کند، بنابراین چربی اضافی، عرق و باکتری ها کمتر در الیاف پارچه جمع می شوند. ابریشم می تواند برای افرادی که بیماری های التهابی پوستی مانند روزاسه، اگزما و پسوریازیس دارند نیز مفید باشد.

جنس رو بالشی نه تنها مستقیم بر روی پوست تاثیر می گذارد بلکه بر روی موی سر نیز تاثیر مستقیم دارد. اگر جنس رو بالشی مناسب نباشد باعث کشیده شدن مو، جذب رطوبت مو، خشکی و موخوره می شود. رو بالشی ابریشم و ساتن رطوبت مو را جذب نمی کنند و مو بر روی سطح راحت تر حرکت می کند. ( سعی کنید در کنار استفاده از این رو بالشی ها هرگز با موی خیس نخوابید. مو را با سشوار خشک کنید و اگر موهایتان بلند است با یک گل سر آن را ببندید یا آن را ببافید. این کار اصطکاک را کاهش می دهد و از آسیب به مو جلوگیری می کند.)

سعی کنید از روبالشی ابریشمی اصل استفاده نمایید. شما حتی می توانید از لباس خواب ابریشمی، کش مو ابریشمی، چشم بند ابریشمی و … نیز برای داشتن حس خوب و بدنی با پوست و موی شاداب استفاده نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر