یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

شامپو ضد ریزش آلوپسی بهتره یا فولیکا

عکس, شامپو ضد ریزش آلوپسی بهتره یا فولیکا

شاید شما هم در انتخاب شامپوی مناسب ضد ریزش موها تردید داشته باشید. در پست قبلی انواع شامپوهای ضد ریزش مو در بازار را معرفی کنیم . اما کدام یک بهتر است ؟

شامپو مو آلپسین کافئین : این شامپو دارای کافئین است. کافئین مهار کننده اصلی ترشح هورمون تستوسترون در آقایان است و به افزایش گردش خون در پوست سر کمک می‌کند.کراتین از ترکیبات مفید دیگر در شامپو آلپسین است که به تقویت ریشه مو کمک می‌کند. دقت کنید که تاثیر کافئین تا زمانی باقی می‌ماند ‌که مصرف شامپو ادامه داشته باشد و بعد از قطع مصرف امکان ریزش مجدد موها وجود دارد.این شامپو حاوی کراتین برای تقویت ریشه مو بوده و باعث تحریک رشد مجدد موها می شود و در نهایت به افزایش ضخامت موها کمک کرده و حجم دهندگی چشمگیری به موها می دهد. بهتر است برای تاثیر بیشتر این محصول حداقل ۲ دقیقه بر روی موهایتان مانده و سپس آبکشی کنید. از دیگر محصولات پرطرفدار این برند می توان به شامپو کافئین آلپسین، شامپو آلپسین A3، شامپو آلپسین A2 و شامپو آلپسین دبل افکت را نام برد.

شامپو مو فولیکا : شامپو تقویت‌کننده و ضد‌ریزش مو فولیکا مخصوص موهای آسیب‌دیده و نازک است و برای آقایان و بانوان مناسب خواهد بود. این شامپو با خواص ضد ریزش و تقویت کنندگی تولید شده و حاوی ویتامین‌های B6 و B7 و عصاره گیاه آرنیکا است.از ویژگی‌های دیگر این‌شامپو می‌توان به خاصیت حجم‌دهندگی و افزایش ضخامت موهای کم‌حجم و نازک اشاره‌کرد.این شامپو حاوی عصاره‌های گیاهی و غنی از ویتامین برای تقویت موهاست. شاید بپرسید شامپو ضد ریزش مو فولیکا خوبه؟ فولیکا، برندی تخصصی و منحصر به فرد، مو و پوست می باشد ترکیبات شامپو فولیکا شامل فرمولاسیون پیشرفته و غنی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و موارد مؤثر مغذی با نوآوری و تحقیق و توسعه مستمر تحت پوشش کارخانجات پارس حیان محصولات تخصصی خود را در بازار عرضه کرده است. از ویژگی های شامپو فولیکا این است که فاقد مواد شیمیایی مضر و سرطان زا می باشد که با تکیه بر چندین سال دانش دانشمندان و محققان ایرانی به دست آمده است.این شامپو در رنج قیمتی پایین نسبت به سایر شامپوهای تقویتی موجود در بازار قرار دارد و نسبت رضایت افراد از این محصول درصد بالایی را نشان می‌دهد. البته در نظرات شامپو فولیکا برخی کاربران اعلام کرده‌اند که بهتر است با نرم‌کننده مصرف شود زیرا موهای سر را خشک می‌کند. در این شامپو هم از سولفات‌های خطرناک خبری نیست و در کل افرادی که آن را برای ریزش مو استفاده کرده‌اند از آن راضی بوده‌اند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر