یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

قدرتمندترین درمانهای گیاهی پانیک در خانه

عکس, قدرتمندترین درمانهای گیاهی پانیک در خانه

نباید گمان کنید چون دچار حملات پانیک می شوید این حالت همیشگی است. شما ممکن است فقط در دوره ای از زندگی خود آن را تجربه نمایید. پانیک چپز ترسناکی نیست و شما میتوانید به کمک داروهای گیاهی زیر آن را کاملا کنترل کرده و نابود کنید. درمان های گیاهی باید برای مدت طولانی ادامه یابند.

 گیاهان دارویی چینی برای درمان پانیک:

ریشه رهمانیا
جینسنگ
ریشه شیرین بیان
عناب
ریشه دانگ گای
دانوود ریشی
گیاه دانگ گوای (سنبل ختایی)
ریشه لیکوریس (شیرین بیان)
مورچه پلی راکیس
ریشه پلی گونوم ( هفت بند)

داروهای سنتی ایران برای درمان پانیک :

گیاه قاشقک آبی برای درمان پانیک
قاشقک آبی از داروهای گیاهی ضد استرس است که اثر تسکین دهنده دارد به این صورت که باعث کاهش دادن محرک‌های طبیعی بدن می‌شود. در نتیجه، فرد به استرس و اضطراب دچار نمی‌شود. برای درمان پانیک با گیاهان دارویی، این گیاه را نیز باید به صورت دم کرده استفاده کرد.

گیاه فرنجمشک برای درمان پانیک با گیاهان دارویی
گیاه فرنجمشک (Skullcap) بیش از دو قرن است که به عنوان یک آرام بخش خفیف مورد استفاده قرار گرفته است. این گیاه دارویی تنش عصبی، اضطراب و تشنج را کاهش می‌دهد و جزء داروهای گیاهی ضد استرس محسوب می‌شود؛ به این ترتیب می‌تواند در ترکیب با سایر داروهای گیاهی برای درمان حملات هراس استفاده شود.

گل ساعت برای درمان حملات پانیک با گیاهان دارویی
گل ساعت یکی دیگر از گیاهان دارویی است که در درمان تمام مشکلات مربوط به سیستم عصبی استفاده می‌شود. این داروی گیاهی ضد استرس بیشتر به عنوان آرام بخش طبیعی استفاده می‌شود. اگر احساس بی خوابی می‌کنید، قبل از اینکه به رختخواب برسید، باید مقدار کمی گل ساعت مصرف کنید زیرا استراحت کافی مقدار حملات هراس را کاهش داده و به درمان پانیک کمک می‎کند.

گیاه رازک برای درمان گیاهی اختلال هراس
گیاه رازک مانند سنبل الطیب و گل‌گاوزبان نوعی آرام‌بخش است. مصرف دم کرده این داروی گیاهی ضد استرس به صورت دو بار در روز باعث کاهش علائم پانیک و اضطراب و استرس می‌شود.

سنبل الطیب یکی دیگر از گیاهان دارویی مهم برای درمان پانیک است. مدت‌ها است که این گیاه به عنوان یک گیاه عالی برای درمان اختلالات عاطفی و روانی در نظر گرفته شده است. این داروی گیاهی ضد استرس بر میزان اسید آمینه گاما آمینو بوتیریک اسید (GABA) که در سطوح مختلف اضطراب دخالت دارد، تأثیر می‌گذارد. اسید گاما آمینو بوتیریک ، اصلی‌ترین انتقال دهنده عصبی مهار کننده در سیستم عصبی مرکزی است که در تحریک پذیری عصبی نقش دارد. سنبل الطیب با تنظیم میزان GABA از تحریک بیش از حد سیستم عصبی جلوگیری کرده و به این ترتیب به درمان حملات پانیک کمک می‌کند.

بادرنجبویه از داروهای گیاهی ضد استرس شناخته شده است که برای قرن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بادرنجبویه تأثیر آرام بخش قوی دارد. این گیاه دارویی به عنوان یک آرام بخش برای سیستم عصبی عمل می‌کند و به همین دلیل برای درمان پانیک بسیار مؤثر است. همچنین بادرنجبویه باعث کاهش علائم حملات پانیک (اختلال هراس) مانند تپش قلب، سردرد، بی خوابی و غیره می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر