یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
اخبار

نقد داستان و بازی بازیگران سریال زخم کاری

عکس, نقد داستان و بازی بازیگران سریال زخم کاری

زخم کاری سریالی است که این روزها موفق شده طرفداران زیادی به دست بیاورد. بازی قشنگ بازیگران و داستان مهیج آن بیننده را به دنبال خود می کشاند. اما این سریال چه حرفی برای گفتن دارد ؟

کارگردان این سریال محمدحسین مهدویان است که فیلم لاتاری با اسم او به یاد ما می آید. «زخم کاری» شروع کُند و ناامید کننده ای دارد اما رفته رفته منسجم تر می شود و خبری از آشفتگی ابتدایی نیست.محمدحسین مهدویان در کارگردانی سریال مسلط است. او شخصیت ها را می شناسد و شناخت بسیار خوبی از منبع اقتباسش دارد. همین موضوع کمک کرده تا سریال از پراکنده گویی پرهیز کند.فارغ از اینکه «زخم کاری» در ادامه به چه مسیری خواهد رفت، اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سریال آغاز کوبنده آن است. آغازی که نه‌تنها تماشاگر را مستقیم وارد فضا و داستان سریال می‌کند، بلکه ویژگی‌های دیگر «زخم کاری» را نیز برای مخاطب باز و روشن می‌کند.«زخم کاری» در همین ابتدا نه‌تنها بدون فوت وقت زندگی دشوار و پرفشار مالک مالکی (جواد عزتی)، جایگاه و روابط کاری پراسترس و پررقابت او در هلدینگ محل کار و البته رابطه خاصش با همسرش سمیرا (رعنا آزادی‌ور) را به نمایش می‌گذارد، که پرده از یکی از ایده‌های مفهومی سریال نیز می‌گشاید. اتفاقی که تنها با تمرکز بر کاراکتر سمیرا (زن مالک) و نوع رابطه او با همسرش رخ می‌دهد- و از حیث ایجاز درخشان است.

در این میان جواد عزتی با اختلاف بهترین بازیگر این سریال است. بازیگری که توانسته ترس و نگرانی و جاه طلبی را همزمان به تصویر بکشد.تاکید بیش از اندازه بر روی مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی بدون اینکه نیازی بر این تاکید باشد، از نکات عجیب سریال است.موسیقی متن «زخم کاری» به راحتی می تواند در رده بدترین موسیقی متن سریال ها در شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد!

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، از جمله بازیگران سریال زخم کاری هستند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر