یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

هیدرودرمی پوست یا آبرسانی پیشرفته به پوست

عکس, هیدرودرمی پوست یا آبرسانی پیشرفته به پوست

هیدرودرمی یکی از روش‌های فیشیال یا درمان‌های مراقبتی پوست است. این روش به خاطر مزایای متعددی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. هیدرودرمی برای همه انواع پوست قابل اجرا است و مهم‌تر اینکه همه افراد در همه سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. مثلا نوجوان‌ها برای از بین بردن یا کمتر کردن جوش‌ها و افراد مسن‌تر برای از بین بردن لک‌های ناشی از افزایش سن و کاهش چین و چروک می‌توانند این روش را انتخاب کنند. کسانی که راش‌های فعال، آفتاب‌سوختگی یا رزاسه دارند بهتر است که از انجام آن اجتناب کنند.

هیدرودرمی نه تنها باعث بهبود جریان خون و رسیدن اکسیژن به پوست می‌شود بلکه مواد مغذی فعال را که از فاکتورهای ضد پیری پوست است به پوست می‌رساند.

معمولا یک دوره هیدرودرم درمانی بین ۱۰ روز یکبار تا ۱ ماه یکبار در جلسات نیم ساعته انجام می‌شود. پس از اتمام یکدوره، برای ترمیم و مراقبت‌های بعدی نیز باید به پزشک مراجعه کنید. اگر پس از انجام هیدرودرمی احساس کردیدکه پوست شما صورتی رنگ شده است، جای نگرانی وجود ندارد. زیرا پس از چند دقیقه این عوارض از بین خواهند رفت.

یکی از مهم‌ترین مزایای هیدرودرمی این است که پوست را محکم‌تر می‌کند. به همین دلیل چین و چروک پوست تا ۵۰ درصد بهبود پیدا می کند.

در مجموع، هیدرودرمی فرایندی درمانی و بدون درد، ایمن و تاثیرگذار است و بعد از هر جلسه به وضوح می‌توانید نتایج آن را مشاهده کنید.

هیدرودرمی یک گزینه درمانی موثر برای بیمارانی است که از بیماری های پوستی جزئی رنج می‌برند، مانند:

خطوط و چروک های ظریف
خشکی و پوسته پوسته شدن پوست
لکه های قهوه‌ای
پوست چرب و متراکم
کاهش کشش یا استحکام
بافت پوست خشن
آکنه یا جوش
منافذ بزرگ پوست

آیا هیدرودرمی پوست به مراقبت های خاصی نیاز دارد؟

۱. ویتامینه کردن پوست
پس از انجام روش هیدرودرمی پوست، باید از مواد مراقبتی ویتامینه استفاده کنید. این مواد جذب پوست شده و موجب احیا و بازسازی آن خواهند شد.

ویتامینه پوست هم مانند ویتامینه مو باعث تقویت پوست می شود.

۲. استفاده از ضدآفتاب
یکی از مراقبت‌های اجباری پس از انجام هیدرودرمی، استفاده از ضد آفتاب است. معمولا توصیه می‌شود که پس از انجام هیدرودرمی به صورت مستقیم در زیر نور آفتاب قرار نگیرید. همچنین، استفاده از کلاه، عینک آفتابی و به صورت کلی هر پوششی که مانع از رسیدن نور مستقیم خورشید به صورت شود، لازم است.

۳. استفاده از محصولات مراقبتی پوست های روشن
با انجام روش جوانسازی هیدرودرمی، پوست شما چندین درجه روشن‌تر خواهد شد. بنابراین لازم است باید از محصولات مراقبت پوست مخصوص پوست روشن استفاده کنید.

پس از انجام هیدرودرمی چه نکاتی باید مد نظر قرار داده شود؟
پس از اینکه شما از این روش جوانسازی پوست استفاده کردید، باید به میزان زیادی آب میل کنید تا پوست شما هیدراته باقی بماند و رطوبت مورد نیاز خود را حفظ کند.
عموما مرطوب نگه داشتن پوست، یک روش عالی برای جوانسازی است. پس از انجام روش درمانی هیدرودرمی، لازم است به مدت ۷ روز از مرطوب کننده‌های قوی استفاده کنید. البته به طور کلی استفاده از مرطوب کنده پس از هیدرودرمی الزامی است، اما اهمیت آن در هفته اول دوچندان است.
در دو روز اول پس از انجام هیدرودرمی، از لوازم آرایشی استفاده نکنید زیرا امکان ایجاد حساسیت و التهاب وجود دارد.
همچنین توصیه می‌شود بین ۵ تا ۷ روز اول به صورت مستقیم در زیر نور آفتاب قرار نگیرید و پس از آن نیز حتما از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. بهترین نوع کرم های ضد آفتاب، کرم های دارای spf 30 می‌باشد.
توجه داشته باشید که در طول دوران هیدرومی نباید از داروهای دارای ویتامین A یا خانواده رتینوئید استفاده کنید.
شما به هیچ وجه نباید پوست های مرده را با دست جدا کنید زیرا باعث زخم شدن پوست می‌شود.
پس از این روش لازم است برای شستن پوست از پاک کننده های ملایم استفاده شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر