یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

پیاز عنصل بهترین داروی گیاهی برای قلب

عکس, پیاز عنصل بهترین داروی گیاهی برای قلب

بی شک می توان گفت از بین تمام داروهای گیاهی ، پیاز عنصل  تاثیر فوق العاده ای بر عملکرد قالب به جا میگذارد .

این گیاه دارای مواد معدنی و مولتی ویتامین ها میباشد که باعث تحریک قلب شده و اثر نارسایی قلبی ، آنژین صدری، نفروسیدما و تحریک قلب بیماری قلبی و عروقی تا حدودی جلوگیری میکنند .

قلب در مرکز سیستم گردش خون شما قرار دارد ، این سیستم شبکه ای از رگه های خونی است که خون را به هر قسمت از بدن شما می رساند . خون حامل اکسیژن و سایر مواد مغذی مهم است که تمام اعضای بدن برای سالم ماندن و کار صحیح به آنها نیاز دارند .

قلب شما یک عضله است و  وظیفه آن پمپاژ خون در سراسر سیستم گردش خون شما است . همه ما برای سلامتی بهتر بدن خود و نیز عملکرد بهتر قلب خود به دنبال مواد و نیز مکمل های هستیم تا به استفاده از آنها عملکرد قلب و سلامت قلب خود را افزایش دهیم .یکی از این مواد مفید برای بهبود عملکرد قلب پیاز عنصل است .

هشدارها :

استفاده بیش از حد از دوز پیاز عنصل باعث ایجاد حالت تنوع ، استفراغ شده . عنصل در شرایطی میتواند سلامتی بدن را به خطر بیندازد .

از عنصل در دوران بارداری به هیچ وجه استفاده نکنید . زیرا گردش خون را افزایش داده و برای مادر و نیز جنین بسیار خطرناک میباشد . زیرا گردش خون را افزایش داده و خطر سقط جنین را بالا میبرد .

یکی از عوارض شایع پیاز عنصل بر کلیه ها است . اگر دچار التهاب و نیز درد در کلیه های خود هستید تا جای امکان از این گیاه استفاده نکنید . در صورت نیاز حتما زیر نظر پزشک نسبت به استفاده کنید .

از عنصل در دوران شیر دهی نیز استفاده نکنید . زیرا از طریق شیر وارد خون بچه شده و میتواند عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد .

اگر مشغول استفاده از داروی دیگوکسین هستید ، بدون مشورت با متخصص مراقبت های بهداشتی خود از پیاز عنصل استفاده نکنید . زیرا عوارض پیاز عنصل فراوان بوده و باعث ایجاد اثرات مخربی برای قلب میشود . در شرایطی میتواند خطراتی برای بدن به دنبال داشته باشد .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر