یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چگونه رمز مودم را عوض کنیم

عکس, چگونه رمز مودم را عوض کنیم

در این پست قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه رمز مودم دی لینک خود را تغییر دهید. قبل از شروع باید بدانید که تغییر رمز وای فای مودم دی لینک با گوشی و لپ تاپ تفاوتی ندارد و در هر دو دستگاه به یک صورت انجام می‌شود.

راهنمایی در مورد مودم Dlink:

این مودم نسبت به سایر مودم ها گران تر هستند اما ارزش خریدن را دارند. اگر در نصب آن مشکل دارید با ۲۰۲۰ تماس بگیرید.

برای تغییر رمز وای فای d link باید در گام نخست عبارت ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را در مرورگر خود وارد کنید. سپس یک پنجره باز می‌شود که از شما می‌خواهد فیلدهای یوزرنیم و پسورد را وارد کنید. اگر تا به حال این رمز را تغییر نداده‌اید، برای ورود کافیست از واژه admin برای هر دو فیلد استفاده کنید. در صورتی که رمزهای مربوطه را تغییر داده‌اید باید پسوردهای جدید را برای ورود به تنظیمات مودم دی لینک وارد کنید.

عکس, چگونه رمز مودم را عوض کنیم

در گام دوم بعد از ورود به منوی تنظیمات مودم به قسمت Setup بروید و روی گزینه wireless setup در سمت چپ کلیک کنید.برای تغییر نام وای فای دی لینک باید به بخش wireless Basics رفته و در قسمت SSID، اسم مورد نظر خود را تایپ کنید. در نظر داشته باشید که این نام برای همه نمایش داده می‌شود.

عکس, چگونه رمز مودم را عوض کنیم

نحوه تغییر رمز وای فای دی لینک به این صورت است که باید به گزینه wireless security بروید و از میان آپشن‌های موجود روی قسمت Pre-Shared Key ضربه بزنید و رمز مورد نظر خود را بنویسید. ناگفته نماند بهترست که رمز مورد نظر را ترکیبی از اعداد و حروف انتخاب کنید تا حدس زدن آن آسان نباشد.

در نهایت روی Apply Changes کلیک کرده و تغییرات را ذخیره کنید.اصلی‌ترین روش تغییر رمز وای فای d link در بالا ذکر شد، نهایتاً برای اتصال مجدد به مودم دی لینک باید آن را خاموش و روشن کرده و سپس با وارد کردن پسورد جدید دوباره به آن متصل شوید.

پس از اموزش تغییر رمز وای فای d link شاید برایتان سوال پیش بیاید که تغییر رمز مودم دی لینک به چه صورت است ؟برای  کار کافیست کد ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را در مرورگر سرچ کرده و نام کاربری و رمز عبور پیش فرض را همانطور که در بالا ذکر شد وارد کنید تا وارد پنل تنظیمات مودم شوید.

عکس, چگونه رمز مودم را عوض کنیم

سپس به گزینه Management رفته و در منوی سمت چپ روی Access Controls و در قدم بعد روی User Management کلیک کنید.

عکس, چگونه رمز مودم را عوض کنیم

در ویندوز باز شده تعدادی فیلد خالی مشاهده می‌کنید که باید به این ترتیب تکمیل شوند؛ در فیلد اول نام کاربری پیش فرض که همان admin است را وارد کرده و در فیلد دوم نام کاربری جدید را تایپ کنید.در فیلد سوم رمز عبور فعلی (admin) را وارد کنید و در فیلد چهارم و پنجم نیز رمز عبور جدید را وارد کنید و نهایتاً در پایین روی گزینه Apply را برای تغییر رمز مودم دی لینک کلیک کنید.

عکس, چگونه رمز مودم را عوض کنیم

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر