یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

کدام خوراکی ها اسید معده را پایین می برند

عکس, کدام خوراکی ها اسید معده را پایین می برند

اگر اسید معده ی شما زیاد شده و گلوی شما را می سوزاند و شما نمیخواهید داروهای آنتی اسید هم چون امپرازول یا فاموتیدین یا شربتهای آلومینیوم مصرف کنید. بهترین راه کار مصرف خوراکی های زیر است که اسید را کاهش می دهند :

آدامس: جویدن آدامس می‌تواند باعث افزایش تولید بزاق دهان شود که در پی این عمل، براق دهان می‌تواند تولید اسید معده را خنثی و درمان کند.

بلغور جو دوسر: بلغور جو دو سر یک دانه سالم به شمار می‌آید و می‌تواند دیواره معده را بالایه‌ای از ژلاتین بپوشانند که در نتیجه این عمل فعالیت‌های اسیدی کاهش می‌یابد.

ماست:ماست داری پروبیوتیک است و می‌تواند معده را با لایه‌ای از باکتری‌ها بی خطر و سالم بپوشاندکه نتیجه این عمل کاهش رفلاکس اسید معده است و نمی‌گذارد که معده اسید تولید کند.

خربزه: میوه‌ای است که بهترین خنک کننده معده محسوب می‌شود که می‌تواند مانع تولید مایعات اضافی دستگاه گوارش شود که نتیجه این عمل این است که رفلاکس اسید کاهش می‌یابد و التهاب معده نیز درمان می‌شود.

زنجبیل: همانطور که می‌دانید زنجبیل فواید بسیار زیادی دارد و برای بدن بسیار مفید است و به سلامت آن کمک به سزایی می‌کند، زنجبیل دارای آنزیم‌های خاصی است و می‌توانند در خنثی سازی رفلاکس اسید معده کمک به سزایی کند و می‌توانند رفلاکس اسید معده را درمان کند

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر