یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

گاز صفحه ای شیشه ای بخریم یا استیل

عکس, گاز صفحه ای شیشه ای بخریم یا استیل

اگر برای خرید گاز صفحه ای شیشه ای یا استیل تردید دارید خواندن این پست به شما کمک زیادی خواهد کرد. در اولین نگاه گازهای شیشه ای به خصوص مشکلی جذابیت بیشتری دارند و تمایل برای خرید آنها بیشتر است اما با خواندن ادامه مطلب ممکن است دیدگاه شما در این خصوص تغییر کند.

یکی از مسایلی که ذهن خریدار را هنگام انتخاب گاز به خود مشغول می کند صفحه شیشه ای این گاز ها است این شیشه ها سکوریت بوده و تحمل حرارت بسیار بالا و وزن زیاد قابلامه را دارند و تنها در اثر نشتی و یا ضربه به لبه گاز دچار شکستگی می شوند و پس از شکستن با صدای نسبتا بلند به صورت ذرات کوچک شده و پودر می شود.در صورت برش بیش از حد کابینت عیبی که در اجاق شیشه ای به وجود می آید باعث شکستن شیشه می شود در صورتی که در صفحه استیل اگر هم برش کابینت را بشتر بریده باشند مشکلی پیش نمی آید.

صفحات اجاق گاز استیل برخلاف شیشه ای خطر شکستن در پی ندارد و در برابر ضربه هم مقاومت دارد بنابراین اگر در انتخاف گاز شیشه ای یا استیل مردد هستید و این امر شکستن شیشه برایتان مهم است قطعا گاز استیل گزینه مناسبی برای شم به شمار می رود.

تمیزکاریشان نسبت به شیشه ای دشوارتر است و بعد از مدتی کار کردن و تمیزکاری دچار خط و خش می شود و نسبت به روز اول زیبایی و براق بودن خود را از دست می دهد.صفحات استیل بر خلاف شیشه تنوع رنگ چندانی ندارند و از این نظر انتخاب شما یا استیل براق می باشد و یا مات..بر روی اجاق گاز صفحه ای استیل می توانید از ظروف و قابلمه های بزرگتری نسبت به اجاق گاز شیشه ای استفاده کرد.و حال اینکه به مزایا و معایب اجاق گاز صفحه ای شیشه ای و استیل آگاه شدید این سلیقه شماست که به کدام نوع علاقه نشان دهید و آن را تهیه کنید.

میز کردن صفحه اجاق گاز شیشه ای بسیار آسانتر است و هر میزان چربی و جرم را می توان به راحتی از روی صفحه تمیز کرد و ضمن این که شیشه بعد از مدتی دچار خط و خش نخواهد شد و همچنان ظاهر خود را حفظ می کند.

در گازهای صفحه ای شیشه ای رنگ و طرح های روی شیشه تنوع زیادی دارند که در برخی موارد می توان هود و گاز را باهم ست کرد.

تعمیرات اجاق گاز های صفحه ای بسیار ساده تر از گازهای مبله می باشد و همچنین حمل و نقل آنها قابل مقایسه با فرگاز نمی باشد.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر