یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

یک تمرین عالی بدنسازی برای عضلات همسترینگ

عکس, یک تمرین عالی بدنسازی برای عضلات همسترینگ

اسکات زرچر یکی از بهترین تمرینات اسکات است که شما میتوانید با کمک آن عضلاتی را که در تصویر زیر می بینید تقویت و حجیم کنید. (شکم ، ابداکتور ران ، جلو بازو ، ساق پا ، ساعد ، سرین ، همسترینگ ، پشتی کوچک)

عکس, یک تمرین عالی بدنسازی برای عضلات همسترینگ

هالتر را در ارتفاع تقریبا ناف تنظیم کنید.میله را در انحنای آرنج بین دو بازو و ساعد قرار دهید.نفس خود را به داخل فرستاده ( دم ) و ۲ الی ۳ قدم به عقب بایستید.با انعطاف پذیری همزمان در زانوها و باسن پایین بیایید.هنگامی که ران های شما به موازات زمین رسید ، حرکت را معکوس کنید.عضلات شکم خود را محکم نگه دارید و با پاهایتان به کف زمین فشار وارد کنید.در حالی که مفصل ران و زانوها را کاملا دراز می کنید ، لیفت را با بازدم به پایان برسانید.برای تعداد تکرار مورد نظر تکرار کنید.

نکات کلیدی :اگر هنگام اجرای تمرین با مشکل ناراحتی تاندون عضله دو سر ران مواجه شدید ، از یک تی شرت یا حوله پیچیده شده در اطراف میله استفاده کنید.
آرنج ها را باید تقریبا به اندازه عرض شانه هایتان باز کنید و بند انگشتانتان به سمت سقف باشد.
آرنج شما احتمالا با قسمت پایینی ران پا تماس خواهد داشت ، این کاملا طبیعی است.
کسانی که استخوان ران بلندتری دارند ، اگر می خواهند به حالت ایستاده قرار بگیرند ، مجبور می شوند که زانوهایشان بیشتر به ست جلو خم شود.
موقعیت گردن نیز کاملا شخصی است – بعضی از آنها حالت خنثی گردن را ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران با نگاه مستقیم به جلو خوب عمل می کنند. با هرکدام آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای آناتومی شما بهتر کار می کند.
زانوها را بیش از حد به بیرون فشار ندهید ، اما اطمینان حاصل کنید که آنها تقریبا از روی انگشت دوم پا خارج می شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر