یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش مخفی کردن چت در واتساپ

عکس, آموزش مخفی کردن چت در واتساپ

در نسخه اصلی واتساپ گزینه ای به اسم مخفی کردن نیست .( نا امید نشوید شما می توانید برای مخفی کردن پیام ها از برنامه های واتساپ غیر رسمی استفاده کنید که در پایین آموزش مخفی کردن پیامها را به شما قرار داده ایم) در واقع اپلیکیشن واتساپ به شدت با مخفی سازی و پنهان کاری مخالف است و حتی وقتی شما پیامی را پاک میکنید آن را به مخاطب اطلاع میدهد که پیام شما پاک شده است. اما یک راه ساده برای دور زدن واتساپ اصلی وجود دارد و آن اضافه کردن چت به  آرشیو است. طبق تصویر زیر شما با انتخاب چت و افزودن به آرشیو از صفحه اصلی حذف میکنید ! اما اگر برروی آرشیو کلیک کنید چت مخفی شده را پیدا میکنید که امنیتی ندارد.(برای خارج کردن از آرشیو بایدچت مورد نظر را انتخاب کرده سپس برروی گزینه مشخص شده کلیک کنید.)

عکس, آموزش مخفی کردن چت در واتساپ

 

مخفی کردن چت ها در نسخه ی غیر رسمی واتس آپ :

ابتدا باید نسخه غیررسمی واتس آپ GB را نصب کنید .بعد از باز کردن واتس آپ GB در بالا سه نقطه وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید و گزینه Hide را انتخاب کنید.اگر اولین بار است از این گزینه استفاده می کنید.باید رمز عبور را تعیین کنید و آن را تکرار کنید که فعال شود.

پس از فعال فعال سازی این گزینه تنها کافی است ، چت مورد نظر را انتخاب کنید سپس آن را hide کنید .برای نمایش چت های مخفی شده باید اسم برنامه واتس آپ whatsapp را در برنامه لمس کنید سپس رمزی را که قبلا تعیین کرده بودید وارد کنید.

بعد از وارد کردن رمز وارد محیط چت های مخفی خواهید شد .برای بیرون آوردن چت ها از حالت مخفی باید آن ها را انتخاب کنید سپس گزینه Mark Chats as Visible را لمس کنید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر