یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

از بین بردن شوره های کولر آبی و بوی بد کولر در اتاق

عکس, از بین بردن شوره های کولر آبی و بوی بد کولر در اتاق
برای اینکه کولر شما هوا را خنک تر کند باید آن را تمیز کنید. این کار باعص می شود که بوی بد کولر که در هوا پخش می شود از بین برود و منجر به زیاد شدن عمر کولر خواهد شد. قدم اول رسوب زدایی کردن کولر است که اگر بتوانید هر ماه این رسوب ها را از بین ببرید می توانید عمر این کولر ها را افزایش داده و بهتر و بیش تر از آن ها استفاده کنید

از بین بردن شوره های کولر آبی

آب و مواد شوینده : برای تمیزی بهتر کولر ها می توانید آب و مواد شوینده را به نسبت ۳ به یک مخلوط کنید و قطعات کولر را با استفاده از یک سیم ظرفشویی و یک مسواک قدیمی تمیز کنید.
سرکه و آب :اگر فکر می کنید که کولر شما چربی و مواد اضافی کم تری دارد و می توانید با مواد طبیعی مانند سرکه آن را تمیز کنید بهتر است همین راه را در پیش بگیرید. باید بدانید که سرکه هم قدرت پاک کنندگی بسیار زیادی دارد بنابراین اگر فکر می کنید که مواد شوینده آسیب زا هستند می توانید سرکه راجایگزین کنید.
.یادتان باشد که برای بهتر کار کردن کولر ها باید آن ها را شوره زدایی کنید. برای این که شوره های هر ولر را از بین ببرید باید در مسیر ورودی آب فیلتر قرار بدهید. این فیلتر ها را می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید و بر روی کولر و مسیر ورودی آب نصب کنید. در واقع با استفاده از این فیلتر ها که با هزینه های کمی تهیه می شوند می توانید به تمیز کردن کولر کمک کنید. برای این کار کولر را در جای مناسب نصب کنید.سعی کنید کولر آبی را زیر نور خورشید قرار ندهید زیرا این کار می تواند باعث گرم شدن هوای کولر شود و شوره ها را افزایش دهد. برای این که از کولر خود مراقبت کنید و عمر آن را طولانی کنید می توانید جایی مناسب و تمیز را برای آن در نظر بگیرید.بسیاری از پوشال هایی که برای کولر ها مورد استفاده قرار می گیرد عمر کوتاهی دارد و باید سالانه آن ها را تعویض کنید. برای این که بتوانید عمر پوشال ها را افزایش دهید و از تشکیل آهک و شوره روی بدنه کولر پیشگیری کنید می توانید از پوشال های سلولزی استفاده کنید.این توپ ها را می توانید از بازار تهیه کنید و درون تشتک کولر بیندازید. این کار باعث می شود که شوره ها به دور این توپ جمع شوند و در نتیجه در بقیه بخش های کولر شوره ها تجمع نکنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر