یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اکسیدان ۱۲ درصد و ریزش شدید موها

عکس, اکسیدان ۱۲ درصد و ریزش شدید موها

این اکسیدان برای هایلایت و دکلره کردن موهای خیلی ضخیم و موهای تیره‌ای که نسبت به دکلره واکنش کمتری دارند، استفاده می‌شود.

یکی از اصلی ترین دلایل آسیب رساندن به موها در هنگام دکلره استفاده از اکسیدان قوی است. بنابراین هیچ گاه برای دکلره کردن موهایتان از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده نکنید زیرا ممکن است موهایتان به شدت بسوزد.دکلره اگر در زمان طولانی تر ولی با درصد کمتری روی موها بماند می تواند هم رنگ موها را روشن کند و موهایتان کمترین آسیب را ببیند. این نکته را توجه داشته باشید که موها در هنگام دکلره تا حدی ممکن است آسیب ببیند که با توجه به جنس موهایتان و یا سابقه رنگ موهای قبلی ممکن است این آسیب متفاوت باشد، اما این آسیب زمانی که موها با روش های اصولی دکلره می شوند، کمتر می باشد.

زمان دکلره کردن دارای استانداردی است که برای رساندن مو به پایه های بالا، در حدود ۴۵ دقیقه باید زمان مصرف شود که این کار را می توان در دو نوبت هم انجام داد، یعنی یک بار به پایه ۸ برسانید و بعد از شستشوی این مرحله مجددا مواد را بذارید تا به پایه ۱۱ برسد. برای رساندن به پایه های بالاتر از ۱۱ باید مرحله سوم را هم انجام دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر