یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین برندهای شامپوی رفع سفیدی مو

 

عکس, بهترین برندهای شامپوی رفع سفیدی مو

شامپوهایی که به صورت تخصصی برای کاهش سفیدی مو تولید می‌شوند با الهام از ترکیبات مواد طبیعی تولید می‌شوند. این شامپوها سرشار از ویتامین‌های طبیعی و ضروری برای بدن هستند که شاید با تغذیه عادی تامین نشوند.از طرف دیگر فرمولاسیون شامپوی رفع سفیدی مو پروتئینه طراحی شده است. مثلا از عصاره تخم مرغ، چای و گیاهان برای تامین پروتئین داخل این محصولات استفاده می‌شود.برای خریدی مطمئن‌تر بهتر است ابتدا ترکیبات و درصد هر یک از آن‌ها را روی بسته بندی محصول بررسی کنید.

*شامپو رفع سفیدی مو دیسکریت:محصولات معجزه‌گر رستوریا به خوبی امتحان خود را به عنوان شامپوی رفع سفیدی مو پس داده‌اند. برای انواع موها کافی است ساقه آن‌ها را از ریشه به بالا با این محلول آغشته کرده و به خوبی ماساژ دهید.این شیوه استعمال به ماندگاری شامپو روی ساقه موهای خاکستری کمک شایانی می‌کند. این عمل را برای ریشه‌های موهای خاکستری هم که تازه رشد کرده‌اند انجام دهید تا ترمیم رنگدانه‌های سفید زودتر آغاز شود.

*محلول ضد ریزش و رفع سفیدی مو و ابرو بهبود درمان داریا نیک مدل Mourd :برگ سبز تیره مورد خواص شگفت انگیزی دارد. عصاره مورد ضدعفونی‌کننده خوبی بوده و در رفع بیماری‌های موضعی استفاده می‌شود، محلول درمانی داریا نیک که با این عصاره غنی شده نیز در تقویت و برگشت رنگ موهای سر و ابرو موثر است.پوستی که در اثر نفوذ قارچ ملتهب شود قادر به حفظ رنگ و نگهداری مو نیست. این محصول گیاهی و ارگانیک بدون وجود افزودنی شیمیایی به حفظ رنگ مو کمک می‌کند.

*شامپو رنگ مو و رفع سفیدی مو سوبارو subaru مدل Fast:بعد از تداوم در مصرف شامپو برای رفع سفیدی مو سوبارو، با فعال سازی رنگدانه‌های طبیعی موجود در ریشه و تار موی سر رنگ موهای شما به حالت طبیعی برمی‌گردد.

*شامپو مو آلپسین مدل Tuning: شامپوی Alpecin Tuning ضمن حفظ و تقویت رنگ طبیعی مو، با رنگدانه‌های طبیعی به حفظ رنگ موهای شما کمک می‌کند. این محصول حاوی کافئین است که ظرف دو ساعت بعد از استعمال جذب مو می‌شود و ریزش مو را کاهش می‌دهد. کافئین از پرمصرف‌ترین ترکیبات موجود در شامپوهای ضد ریزش مو است که تاثیر منفی هورمون تستسترون را کم می‌کند.برای کسب نتیجه بهتر این محصول به صورت مجموعه دو عددی جهت مصرف مداوم عرضه می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر