یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بهترین برندهای کرم ضد چروک ایرانی و جهانی

عکس, بهترین برندهای کرم ضد چروک ایرانی و جهانی

کرم ضد چروک می تواند باعث شود پوست شما جوان تر و شاداب تر باشد . چه کرم ضد چروکی را انتخاب کنیم ؟ در این پست از یاس فان بهترین کرم های ضد چروک ایرانی قیمت مناسب تا کرم های ضد چروک خارجی را به شما معرفی کرده ایم .

برندهای ایرانی :

*کرم ضد چروک صورت سی‌ گل:این کرم دارای ویتامین C، لیپوزوم رتینول، لیپوزوم چای سبز، لیپوزوم اسید هیالورونیک است که در سایر کرم‌های ضد چروک قوی بازار دیده می‌شوند. این محصول SPF ندارد و تحت عنوان یک کرم تخصصی معرفی نشده است.

*لوسیون ضد چروک آردن: ضد چروک قوی آردن با تاکید بر ویتامین E و C عرضه شده است. ترکیبات این لوسیون شامل ۲۰% آسکوربیل سیلان C (فرم فعال ، پایدار و قابل جذب ویتامین C) و ۶ % اسید گلیکولیک است. دقیقا همان ترکیباتی که در کارخانجات مدعی تولید بهترین مارک کرم ضد چروک استفاده می‌گردد.لوسیون ضد چروک آردن را می‌توانید در انواع پوست‌های خشک و چرب استفاده کنید؛ به شرط آن که روی پوست تمیز استعمال شود.این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد.

برندهای خارجی:

*سرم ضد چروک لیراک Regenerating Absolute:سرم تخصصی سفت‌کننده لیراک حاوی %۱۰ اسید هیالورونیک خالص جهت ترمیم DNA و نوسازی سلول‌های پوست است. برای این سرم تا ۹۰ درصد بهبودی چروک دور چشم گزارش شده و البته برای نواحی دور لب و پیشانی نیز قابل استفاده خواهد بود.این محصول نوعی فیلر یا پرکننده پوست است که با خواص آنتی‌اکسیدانی و محافظت‌کنندگی گیاهی در قالب ضد چروک قوی عرضه می‌شود.این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد.

*کرم ضد چروک شب فابریگاس مدل Q10:  کرم ضد چروک شب فابریگاس مدل Q10 حاوی این کوآنزیم قوی است که برای افراد بالای ۲۰ سال جهت کلاژن‌سازی توصیه می‌شود.ویتامین E پایه اصلی ویتامینه بهترین مارک کرم ضد چروک است که در این محصول جایگزین ویتامین C شده است. این ویتامین در کنار کوآنزیم‌ها اثرات آنتی‌اکسیدانی دارد و تغذیه‌کننده و آبرسان نواحی چروکیده خواهد شد.این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد.

*کرم آبرسان و ضد چروک الارو:الارو بیش‌تر با محصول ضدآفتاب خود نزد مصرف‌کنندگان ایرانی شناخته شده ؛ اما باید اعتراف کرد که در زمینه محصولات ضد چروک نیز موفق بوده است. شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد؛ اما می‌توان بهترین مارک کرم ضد چروک را بین محصولات این برند فرانسوی جستجو کرد. این محصول با دو قابلیت ویژه معرفی شده است: ضد چروک بودن و آبرسانی به تمام نقاط پوست.مدل Youth Preserving Hydra خاصیت مرطوب‌کنندگی کرم‌های نرم‌کننده را ندارد؛ اما آبرسانی قوی برای نواحی پرچروک است. بنابراین کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردنتان بمالید و به‌آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود و تاثیر خود را بگذارد!این محصول SPF ندارد و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد.

*کرم حجم دهنده، فرم دهنده و ضد پیری روز درمولب مدل Anti-Eta Giorno: تتراپپتیدهای به کاررفته در این محصول باعث جلوگیری از تولید فاکتورهای التهابی و پیرکننده پوست می‌شوند. این کرم دارای ساختاری سبک، لطیف و فاقد چربی بوده که بسیار سریع و خوب جذب پوست می شود. به علاوه بر خلاف سایر نمونه‌های مشابه دارای SPF 10 و خاصیت ضدآفتاب است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر