یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین برند کرم مو بر برای کسانی که جوش و آسیب پوستی دارند

عکس, بهترین برند کرم مو بر برای کسانی که جوش و آسیب پوستی دارند

پیش از معرفی بهترین برندها بهتر است بدانید که :

هیچ وقت کرم موبر صورت را روی زخم باز، التهاب‌های پوستی یا اطراف چشم قرار ندهید.

هرگز کرم موبر را روی صورت خود ماساژ ندهید.

در پایان از هیچ صابونی برای شستشوی کرم استفاده نکنید. فقط با آب ساده باید این نوع کرم ها را شست.

 

کرم موبر صورت سینره :  این کرم با وجود مدت زمان کوتاه موزدایی، فرمولی بسیار ملایم دارد که مانع از آسیب دیدگی پوست صورت شده و نمی‌گذارد پوست دچار التهاب یا سوختگی شود. همچنین با استفاده از کرم موبر سینره می‌توانید احتمال ایجاد موهای زیر پوستی را به کمترین حد خود برسانید و از داشتن پوستی صاف و یکدست که با روغن گل همیشه بهار و عصاره آلوئه ورا تغذیه و نرم شده است، لذت ببرید.

کرم موبر صورت سروینا :  این محصول در فرمولاسیون خود از چهار عنصر کلیدی برای محافظت، نرمی، رطوبت رسانی و کاهش التهاب پوست استفاده کرده که شامل عصاره آلوئه ورا، بابونه، روغن بادام و کالاندولا می‌شود.

کرم موبر صورت هیدرودرم :  این محصول علاوه بر اینکه در از بین بردن موهای زائد صورت بسیار قوی عمل می‌کند، دارای خاصیت ضد التهاب و مرطوب کنندگی بسیار بالایی است که پوست را شاداب و درخشان می‌کند و نمی‌گذارد یک پوست خشک و در حال کش آمدن از فرط بی‌آبی مانع لذت بردن شما از تمیزی صورت‌تان شود.

کرم موبر صورت سی گل : رم موبر صورت سی گل یکی از بهترین و سریع‌ترین محصولات موبر موجود در بازارهای ایران است که توانسته نظرهای مثبت زیادی را به خودش جلب کند. این کرم در مدتی کمتر ۱۰ دقیقه تمامی موهای زائد صورت را به بهترین شکل ممکن از بین می‌برد؛ بدون اینکه پوست صورت را خشک کرده و به آن آسیب بزند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر