یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بیرون زدن بواسیر در حاملگی و درمان آن

عکس, بیرون زدن بواسیر در حاملگی و درمان آن

متاسفانه بعضی از خانم های باردار در طول دوره بارداری خود بیماری هموروئید با به اصطلاح عامه بواسیر را تجربه می کنند. در برخورد با این بیماری باید چکار کرد . اگر بواسیر شما خونریزی نداشته باشد بهتر است با رعایت برنامه غذایی پر فیبر و پیشگیری از یبوست تا تولد نوزاد خود تحمل کرده و آن را درمان نکنید.

اگر در مدفوع خون خون مشاهده کردید یا لباس شما از قسمت پشت خونی شد و دچار بواسیر خونی شدید دیگر موضوع جدی است و باید حتما به پزشک خود مراجعه کنید. زیرا خونریزی باعث ضعیف شدن و در خطر گرفتن مادر و کودک می باشد

مورد جدی تر مدت زمان خونریزی است ، در صورتیکه آسیب جدی نباشد، می بایست خونریزی کم بوده و حداکثر تا یک هفته ترمیم و درمان شود. ولی بطور معمول هنگامی که رگ پاره میشود و بعلت دفع مدفوع و نشستن و بلند شدن تحت فشار می باشد، امکان ترمیم و جوش خوردن آن به صفر می رسد. در صورتیکه بعد از یک هفته همچنان خونریزی ادامه داشت حتما به پزشک معالج خود مراجعه نمائید.

با توجه به اینکه مشاهده خون یک هشدار و علامت خطر است و خونریزی از مقعد دلایل مختلف دارد، مانند سرطان و بیماری های التهابی روده که بیماری های خطرناکی هستند. پس بهتر است خونریزی از مقعد و مشاهده خون در مدفوع خود را جدی گرفته و جهت تشخیص، معاینه و درمان اقدامات لازم را انجام دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر