یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

تفاوت شلوار جین جذب با اسکینی و اسلیم

عکس, تفاوت شلوار جین جذب با اسکینی و اسلیم

اگر شما هم در مغازه ها و فروشگاه های مجازی لباس مدام با اسم جین هایی چون اسلیم و اسکینی و … مواجه می شوید و نمی دانید چه تفاوت هایی دارند با این مطلب همراه شوید.

شلوار جین اسلیم چه ویژگی هایی دارد ؟
به طور کلی میزان تنگ و چسبان بودن شلوارهای اسلیم در مقایسه با اسکینی، کمتر است؛ اما باز هم کاملا گشاد و آزاد نیستند. شلوارهای جین اسلیم، هم برای خانم ها و هم آقایان، در استایل های روزمره و نیمه روزمره کاملا مطلوب و مناسب خواهند بود. این مدل شلوار، برای خانم هایی که اندام گلابی شکل دارند، بهترین انتخاب است و اندام آنها را زیبا و کشیده تر جلوه می کند. همچنین پوشیدن شلوارهای اسلیم برای آقایانی که اندام ورزشکاری دارند و شانه های آنها پهن است و کمر و باسن متناسب دارند، توصیه می شود.

 

شلوار جین اسکینی:
به طور کلی این مدل از شلوارهای جین، کاملا جذب و چسبان هستند. خصوصا در بخش باسن و ران ها، این مسئله به میزان بیشتری احساس می شود. همچنین از زانو تا مچ پا، فرم جذب دارند و در بخش مچ شلوار نیز باریک هستند. به طور کلی شلوارهای اسکینی به دلیل اینکه فرم مطلوب و مناسبی دارند و روی بدن به صورت خوش حالت جلوه می کنند، با هر استایل و در هر فصل از سال، از جمله انتخاب های مناسب به حساب می آیند.

شلوار جینی اسکینی برای کدام فرم بدن ایده آل است ؟

شلوارهای جین اسکینی برای خانم هایی که پاهای آنها بیش از اندازه لاغر است، مناسب نخواهد بود. چون لاغری آنها را به میزان بیشتری نشان می دهد. این شلوارها برای خانم های دارای اندام گرد یا سیبی شکل، کاملا ایده آل هستند. همچنین آقایانی که اندام متعادل دارند و زیاد چاق یا لاغر نیستند، این مدل شلوار را می توانند در استایل های روزمره ی خود، استفاده نمایند.

شلوار جین جذب:

مدل های قدیمی تر شلوارهای جین هستند که کاملا تنگ بوده و اغلب سایز بلندی آنها ۹۰ سانت است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر