یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

جزییات درمان بواسیر با لیزر و فیلم لیزر هموروئید

عکس, جزییات درمان بواسیر با لیزر و فیلم لیزر هموروئید

از درمان های خانگی و سنتی بواسیر که بگذریم بهترین روش خلاصی از آن لیزر کردن است. لیزر کردن هموروئید شاید ساده ترین راه خلاصی از این بیماری باشد که در این پست از یاس فان اطلاعات مفیدی در این خصوص را برای شما قرار داده ایم.

در این روش که درد و خون‌ریزی کم است، ابتدا بیمار را بی‌هوش می‌کنند و سپس با کمک لیزر اقدام به خارج کردن و از بین بردن هموروئیدها می‌کنند. از مهم‌ترین مزایای این روش می‌توان به درمان و بهبود تضمینی آن اشاره کرد.

لیزر هموروئید نیازی به بیهوشی ندارد و میزان خونریزی و درد آن بسیار کمتر از جراحی با تیغ و کوتر است.

مزایای لیزر بواسیر:عمل لیزر هموروئید بطور سرپایی و بدون بیهوشی می باشد.درد بعد از عمل با لیزر بواسیر نسبت به جراحی سنتی بسیارکمتر و میزان خونریزی نیز کمتر است همچنین میزان عود کمتر است. زیرا در هنگام برش و برداشتن تگ پوستی با جراجی لیزر، انتهای عصب بریده شده را ترمیم می کند و در نتیجه بیمار بعد از عمل درد نداشته یا درد بسیار کمی دارد.نیازی به پانسمان داخلی (توپی یا تامپون) ندارد که معمولا در جراحی سنتی اجباری و خارج کردن آن بسیار دردناک است.نسبت به جراحی با چاقو در جراحی لیزر خون ریزی هنگام عمل بسیار کاهش میابد.لیزر سبب کاهش عارضه بی اختیاری مقعد خواهد شد.انتقال عفونت های خطرناک مثل هپاتیت که در جراحی سنتی محتمل است درعمل با لیزر وجود ندارد.
بیمار سریعا می تواند پس از جراحی لیزر هموروئید به فعالیت های روزمره خود بپردازد. زیرا نیازی به بستری در بیمارستان و گرفتن بیهوشی عمومی یا بی حسی نخاعی که یکی از علل ترس بیماران است نداشته و متعاقب آن نیازی به استراحت چند روزه در منزل که از ضروریات جراحی سنتی است را ندارند و از روز بعد از عمل میتوانند به سرکار خود بازگردند زیرا بیمار بیهوشی نگرفته و درد زیادی بعد از عمل ندارد.

هزینه لیزر هموروئید:میزان هزینه جراحی بواسیر بستگی به میزان وسعت و شدت بیماری دارد، زیرا هزینه عمل جراحی این بیماری را نمیتوان دقیق و بدون معاینه پیشین اعلام نمود، در این مورد پس از معاینه توسط پزشک متخصص هموروئید هزینه دقیق قابل بیان خواهد بود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر