یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان انگل روده در منزل بدون دارو

عکس, درمان انگل روده در منزل بدون دارو

متاسفانه خیلی از ما بی آنکه بدانیم در روده های خود انگل داریم که برخی از آنها به دلیل آب لوله کشی و برخیدیگر به دلیل خوردن مواد غذایی اشتباه یا عدم رعایت بهداشت ایجاد می شوند . از کجا بدانیم انگل داریم ؟ (از نشانه های داشتن انگل تا درمان دارویی و غذایی آن در منزل)

چکونه از شر این انگل ها خلاص شویم ؟ (عوارض و روش مصرف قرص ضد انگل مبندازول ۱۰۰)

ماه از مصرف تمام غذا‌های مضر پرهیز کنید و در این مورد جدی باشید! همچنین خوب است برای بازیابی میکروبیوم روده و درمان طبیعی اختلالات گوارش، مکمل مناسب مصرف کنید تا مزاجتان روزانه و نرمال کار کند. اگر دچار یبوست مزمن هستید بهترین کار این است که برای درمان به پزشک مراجعه کنید.موقتا مصرف قهوه و قند تصفیه شده و غلات تصفه شده را کنار بگذارید. بیشتر هویج و سیب‌زمینی شیرین و کدوحلوایی و غذا‌هایی که بتاکاروتن زیاد دارند مصرف کنید. غذا‌های پروبیوتیک‌دار مانند ماست بیشتر بخورید. غذا‌هایی که حاوی ویتامین C و ویتامین‌های B هستند بیشتر مصرف کنید و از خوردن گوشت خام بپرهیزید.

تخمه کدو : تخمه کدو یکی از قدرتمندترین غذا‌ها برای پیشگیری از انگل روده است. از راه‌های زیر می‌توانید از خواص آن بهره‌مند شوید:. تخم کدو را خام و بو نداده مصرف کنید، ترجیحا با معده خالی. می‌توانید آن را آسیاب کرده و به عنوان ادویه به تمام غذا‌ها اضافه کنید.

سیر: یک غذای دارویی است که به عنوان یک آنتی‌بیوتیک طبیعی عمل کرده و به پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند. برای مبارزه با انگل روده نیز سیر بسیار مفید است. تنها مسئله بوی سیر است و این حقیقت که برخی از افراد نمی‌توانند سیر را خوب و راحت هضم کنند. پس بهترین راه مصرف سیر چیست؟. موثرترین و ارزان‌ترین راه این است که سیر را خام بخورید.. برای آن‌هایی که نمی‌توانند سیر را تحمل کنند، کپسول‌های عصاره سیر وجود دارند که در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها به فروش می‌رسند..یک راه دیگر هم این است که با مقدار بسیار کمی سیر شروع کنید و کم کم این مقدار را بیشتر کنید تا تدریجا به سیر عادت نمایید.. ضمنا خوب است به استفاده از سیر در غذا‌ها عادت کنید تا بدن یاد بگیرد آن را خوب هضم کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر