یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های بی خطر و مادرانه سرماخوردگی کودک

عکس, درمان های بی خطر و مادرانه سرماخوردگی کودک

اگر تب کودک شما بالا نیست و میخواهید به او کمک کنید تا دوره بیماری خود را با درد کمتری سپری کنید با این پست در یاس فان همراه شوید :

مرطوب کردن با بخار سرد : هوای مرطوب به کودک کمک می‌کند راحت تر نفس بکشد.

از قطره سالین استفاده کنید : ممکن است کودک شما در چنین شرایطی نتواند از طریق بینی یا دهان به خوبی نفس بکشد. زمانی که بینی گرفته شده باشد باید مسیر آن پاکسازی گردد تا تنفس کودک دوباره به حالت طبیعی باز گردد.به همین منظور بهتر است یک چهارم قاشق چایخوری نمک را در یک پیمانه آب ولرم ترکیب کنید تا بتوانید یک محلول سالین(محلول آب نمک) ایجاد کنید.

همچنین شما می توانید این محلول را به صورت آماده از داروخانه‌ها تهیه نمایید. کودک را روی زمین بگذارید و اجازه دهید دراز بکشد. چند قطره از آن را در بینی او بریزید و چند دقیقه صبر کنید. حالا با استفاده از یک دستگاه مکش بینی او را تمیز کنید.

دوش آب گرم:دوش گرفتن در آب گرم می‌تواند به پاکسازی ریه و مسیر بینی کمک کند.

هوای خنک:هنوز مشخص نیست چرا این گزینه می‌تواند مفید و کارساز باشد اما برخی از پزشکان بر این باورند که هوای خنک به بهبود شرایط کمک می‌کند.

استامینوفن:اگر بیماری کودک شما به همراه تب است می‌توانید از این گزینه برای پایین آوردن تب استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که تب نشان دهنده مبارزه بدن با بیماری‌های موجود است. به همین خاطر نباید آن را سرکوب کنید. کافیست کمی آن را پایین بیاورید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر