یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

درمان های گیاهی برای کیپ شدن مزمن بینی

عکس, درمان های گیاهی برای کیپ شدن مزمن بینی

کیپ شدن بینی یک حالت بسیار آزار دهنده به خصوص برای کودکان است. این حالت با بیماری های سرماخوردگی آنفولانزا و کرونا ایجاد می شود و پس از درمان بیماری بر طرف خواهد شد. اما گاهی اوفات کیپ شدن بینی می تواند تا مدتها ادامه داشته و باعث آزار فرد شود. استفاده از قطره یا اسپری های درمانی چون فنیل افرین شاید برای مدت کوتاهی بتواند مشکل را بر طرف کند اما این دسته از داروها عوارض خود را دارند و مصرف مدام آنها باعث شدت گرفتن کیپ شدن بینی و مقاوم شدن بدن به درمان می شود. بهترین راه استفاده از داروهای گیاهی است که در این پست از یاس فان برای شما قرار داده ایم .

اکالیپتوس یک درمان طبیعی بسیار خوب برای گرفتگی و تنفسی راحت است؛ چند قطره از اسانس اکالیپتوس را در یک کاسه آب گرم بریزید و حوله را روی سر به طوری که روی پیشانی را بگیرد قرار دهید و به مدت ۵ دقیقه استنشاق کنید؛ این کار را دو بار در روز انجام دهید.هشدار: از این اسانس بدون مشورت با پزشک برای زنان باردار، زنان شیره ده و کودکان زیر ۶ سال استفاده نشود.

۳ تا ۴ قطره روغنی نعناع را در یک کاسه آب داغ ریخته و بیش از ۱۵ دقیقه آن را استنشاق کنید در هنگام استنشاق چشم های خود را ببیندید.هشدار: اسانس نعناع هرگز نباید برای کودکان زیر ۶ سال استفاده شود.

یک تا ۲ گرم گیاه خشک آویشن را در یک فنجان آب جوشیده بریزید بگذارید ده دقیقه بماند تا دم بکشد؛ نوشیدن ۳ فنجان چای آویشن با عسل در روز به مدت سه هفته گرفتگی بینی را برطرف می‌کند.یک قطره از اسانس آویشن رقیق را در یک کاسه آب گرم بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه آن را استنشاق کنید.هشدار: اسانس آویشن برای زنان باردار، سالمندان و کودکان تجویز نمی‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر