یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

روش درست برق انداختن پوتین های نظامی

عکس, روش درست برق انداختن پوتین های نظامی

شستن پوتین های نظامی با ماشین لباسشویی اصلا توصیه نمی شود، بنابراین آنها را همانند پارچه با دست بشویید. پوتین ها را در یک سینک خشک، روی حوله های کاغذی یا یک حوله قدیمی قرار دهید. مواد شوینده را به یک پارچه مرطوب آغشته کنید و داخل پوتین های خود را به آرامی تمیز کنید.

قدم اول برای تمیز کردن این پوتینها گرفتن گرد و خاک آن است. گرد و غبار و خاک را از پوتین های خود با یک برس نرم بردارید. توجه ویژه ای به شکاف ها داشته باشید و از حرکات ملایم و رفت و برگشتی استفاده کنید.پوتین های خود را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا هرگونه آلودگی یا زباله ای که پس از برس زدن باقی مانده است از بین برود.

یک لایه ضخیم از واکس را با استفاده از حرکات کوچک و دایره ای با یک پارچه نخی و خشک بمالید. بگذارید لایه واکس پوتین ها به مدت ۱۵ دقیقه خشک شود.پوتین ها را با برس نرم یا یک پارچه خشک بمالید تا واکس اضافی آن پاک شود. قبل از استفاده از واکس بیشتر، ۵ دقیقه دیگر صبر کنید.

یک پارچه نخی مرطوب را به مقدار کمی واکس آغشته کنید و با حرکات دایره ای روی کل پوتین بمالید. در زمان هایی که چرم پوتین نازک شده است از واکس بیشتری استفاده کنید.این کار را آنقدر تکرار کنید تا کل پوتین با واکس تازه پوشانده شود و به براقیت دلخواه برسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر