یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

روش مصرف روغن ترخون برای آب کردن موضعی چربی

عکس, روش مصرف روغن ترخون برای آب کردن موضعی چربی

اگر میخواهید از روغن ترخون برای درمان چاقی موضعی استفاده کنید باید هم زمان از روش زدن روغن به نواحی مورد نظر و روش خوردن آن استفاده کنید.

۱——–دو قطره روغن ترخون را با ۱ قاشق چایی خوری روغن زیتون ترکیب کرده و در زیر زبان خود بر بریزید و قورت دهید . بهتر است این ترکیب را بعد از غذا مصرف کنید . برای رسیدن به نتیجه مطلوتتب این ترکیبات را حداقل تا ۱۰ روز استفاده کنید تا تاثیرات آن را مشاهده کنید .

۲———دو قطره روغن ترخون را با ۳ قطره روغن فندق مخلوط کرده . بر روی شکم و نواحی از بدن که دچار چاقی هستید بمالید و سپس محل که روغن را بر روی آن زدیم گرم نگاه داریم تا تاثیر این گیاه روغنی را مشاهده کنید .

 

هشدارها :

عوارض روغن ترخون برای کودکان بسیار متنوع است ، به هیچ وجه به کودکان از این روغن ندهید زیرا ایجاد حساسیت کرده و برای سلامت کودک خطر دارد .

افرادی که طبع بدن آنها گرم است از روغن ترخون به هیچ وجه مصرف نکند ، یکی از عوارض روغن برای افراد با طبع گرم این مورد است که می تواند برای این افراد مشکلات تنفسی را به وجود آورد .

یکی از عوارض روغن ترخون ، باعث افزایش سطح استراگول بدن شده و خطر دچار شدن به سرطان ها را نیز افزایش می دهد .

یکی از عوارض روغن ترخون به این شرح است که ، اگر به مدت طولانی بدون هماهنگی پزشک مصرف کنید باعث التهاب در قفسه سینه در هنگام نفس کشیدن می شود . در صورت نیاز به استفاده آن را با عسل مصرف کنید .

زنان باردار به هیچ وجه از روغن ترخون استفاده نکند . یکی از عوارض روغن ترخون برای زنان باردار به این دلیل است که گردش خون را افزایش داده و خطر سقط جنین را نیز افزایش می دهد .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر