یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

عدد کوا یا عدد شانس برای زنها و مردها و عناصر آن

عدد کوا برای هر فرد کمک می کند تا فرد از انرژی و عنصری که در طبیعت حاکم بر اوست آگاه شود. ای عدد را که به آن عدد شانس نیز می گویند  بخشی از علم ستاره‌ شناسی چینی و فنگ شویی است.

روش های محاسبه عدد کوا
برای محاسبه عدد کوا شما باید تاریخ دقیق تولد تان که شامل (سال ، ماه ، روز تولد ) است را توسط نرم افزار موجود به میلادی تبدیل کنید . با به دست آوردن عدد کوا خود حال میدانید که چه جهت ای برای حال بهتر و نیز انرژی شما می تواند مفید تر باشد و از این رو نیز وسایل خود را به همان جهت چیدمان کنید .

بعد از محاسبه عدد کوا خود کاملا متوجه می شوید که جزء کدام جهت هستید و از این رو از عناصر فنگ شویی به همان ترتیب استفاده می کنید . فرض این که شما جز گروه شرقی باشید ، جهت های جنوب غربی و شمال شرقی برای شما مناسب نیست .

درک کردن و نیز متوجه شدن عدد کوا برای بیماران روحی نیز بسیار مناسب است ، زیرا تغییر جهت قرار گیری وسایل می تواند تاثیر فوق العاده ای بر حال روحی افراد گذاشته و از این رو نیز باعث بهبود حال عمومی بیماران می شود.

عدد کوا برای آقایان
در این مرحله باید تاریخ تولد خود از قبیل ( سال ، ماه ، روز ) تولد خود را با نرم افزار آنلاین به میلادی تبدیل کنید .
اعداد انتهای سال میلادی خود را با هم جمع زده تا به یک عدد برسید .
اگر عدد به دست آمده شما یک عدد دو رقمی بود بایستی این دو رقم را به هم جمع کرده تا به یک عدد تک رقمی برسید . مثلا ۵۶ ، ۵+۶ را با هم جمع میزنیم .
بایستی در این مرحله عدد به دست آمده از مرحله قبل را از ۱۰ کم کنید . ۱۱-۱۰
عدد که در آخر از این تفریح حاصل میشود ، عدد کوا یا همان عدد شانس و اقبال شما است.

عدد کوا برای خانم ها
بایستی در این مرحله ابتدا تاریخ تولد شمسی خود را به میلادی تبدیل کنید . برای این کار میتوانید از نرم افزار های آنلاین موجود در سایت ها استفاده کنید .
حال در این مرحله دو عدد انتهای سال میلادی خود را با هم جمع زده تا به یک عدد برسید .
ممکن است حاصل جمع عدد بالا یک عدد دو رقمی شود ارقام را با هم جمع بزنید تا به یک عدد تک رقمی برسید .
در این مرحله بایستی عدد به دست آمده از مرحله قبل را با ۵ جمع کنید .
در بیشتر مواقع در این مرحله به یک عدد تک رقمی میرسید که این عدد ، عدد کوا شما است .

روش اول محاسبه عدد کوا
در این روش که براساس روز ، ماه و سال تولد هجری شمسی شماست ، باید تمام اعداد تاریخ تولید شمسی خود را با هم جمع ببندید .

برای مثال اگر متولد ۳/۱۰/۱۳۷۵ باشید ۱+۳+۷+۵+۱+۰+۳ را جمع می کنیم که به عدد ۲۰ میرسیم ، سپس ۲+۰ می کنیم که به عدد ۲ می رسیم . در نتیجه عدد کوا شما ۲ است .

روش دوم محاسبه عدد کوا
این روش محاسبه عدد کوا به عنوان شماره شانس چینی مشهور است ، زیرا مردم چین از این روش برای محاسبه عدد کوا استفاده می کنند . ساکنان چین به عدد کوا ایمان دارند . با محاسبه عدد کوا خود می توانید عنصر وجودی و جهت های جغرافیایی موافق و مخالف خود را پیدا کنید .

برای محاسبه عدد کوا ابتدا سال تولد خود را به عدد میلادی تبدیل کنید ، برای این کار متولدین ۱ فروردین تا ۱۱ دی ماه باید سال تولید هجری شمسی را با عدد ۶۲۱ جمع کنند و متولدین ۱۱ دی تا آخر اسفند ماه سال تولد هجری شمسی خود را با عدد ۶۲۲ جمع نمایند . حال دو رقم آخر سال تولد میلادی خود را با هم جمع کنید . این کار را تا جایی که عدد به دست آمده تک رقمی باشد ادامه دهید .

در صورتی که خانم هستید عدد به دست آمده را با ۵ جمع کنید و در صورتی که آقا هستید عدد به دست آمده را از عدد ۱۰ کم کنید . عدد حاصل آخر محاسبه عدد شانس شما یا همان عدد کوا میباشد ، که با استفاده از جدول که در زیر برای شما قرار داده ایم میتوانید موقعیت جغرافیای خود را به دست بیاورید .

روش سوم محاسبه عدد کوا
سال تولد شمسی خود را اگر قبل از ۲۹ بهمن هستید با ۶۲۱ جمع کنید . اگه تاریخ تولد بعد از ۲۹ بهمن (معادل چهارم فوریه – سال نو چینی) باشد ، سال تولد شمسی با ۶۲۲ جمع می شود تا سال تولد فرد ، به میلادی به دست اید . دو رقم آخر سال تولد میلادی فرد را با هم جمع می کنیم ، تا به یک عدد تک رقمی برسیم .

در صورتی که عدد نهایی ۵ باشد ، اگه که فرد خانم باشد ، عدد را با ۳ جمع می کنیم ، اگر آقا باشد ، عدد از ۳ کم می گردد ، حال در آخر بعد از محاسبات عدد کوا خود را به دست می آورید . عدد به دست آمده جهت جغرافیایی و نیز عنصر خاصی را نمایش می دهد . به طور کلی به وسیله این عنصر می توان جهت های مناسب و خوش شانس و نیز جهت های نامناسب و بد بین را تشخیص داد و محل کار و نیز محل زندگی خود را بر اساس این عدد و عنصر آن طراحی کنید .

عناصر اعداد کوا

عکس, عدد کوا یا عدد شانس برای زنها و مردها و عناصر آن
جدول-جهت-های-اعداد-کوا
عدد کوا ۱
تیپ فنگ شویی: شرق
عنصر: آب
جهت اصلی : شمال
سلامتی: جنوب شرق
رابطه : جنوب
شکوفایی: شمال
افرادی که عدد کوا آنها ۱ است به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، به طور کلی افرادی با سیاست هستند . این افراد در مجموع آدم های مرموزی هستند ، افراد با عنصر آب ، شنونده های قابلی برای درد و دل شما است ، به طور کلی فردی منعطف بوده و خود را به راحتی با هر محیطی وفق می دهند و نیز مذاکره کنندگان قابلی هستند . از خصوصیات مثبت این افراد ، هنرمند ، هنردوست ، اجتماعی ، با محبت و کمال گرا است . از خصوصیات منفی آنها می توان بر حساسیت بالا ، ترس زیاد از انجام کار جدید و نیز جلوگیری از انجام ریسک می توان پرداخت .

عدد کوا ۲،۵،۸
تیپ فنگ شویی: غربی
عنصر : خاک
جهت اصلی : جنوب
سلامتی: جنوب غربی
رابطه : شمال غربی
شکوفایی : جنوب غربی
افرادی حمایت کننده و با وفا هستند . اهل عمل و پشتکار می باشند . در بحران ها مثل کوه ایستادگی می کنند . در انجام هیچ کاری عجله ای ندارند ، به طور کلی افرادی صبور ، ثابت قدم و دارای قدرت درونی هستند و می شود به آن ها تکیه کرد . از صفات منفی آن ها می توان بر لجبازی ، یک دنده بودن اشاره کرد . به طور کلی این افراد همواره دلواپس و نگران هستند . این اشخاص حالشان با هدیه دادن و کمک کردن خوب می شود . افراد با عنصر خاک اقتصاد دانان خوب بوده و در کارهای تجاری فردی موفق هستند .

عدد کوا ۳ ، ۴
تیپ فنگشویی: شرقی
عنصر : چوب
جهت اصلی : جنوب شرقی
سلامتی : شمال
رابطه : جنوب شرقی
شکوفایی : شرق
افراد با عنصر چوب دارای روح اجتماعی ، پر از ایده های جدید و افراد پر انرژی هستند ، به طور کلی فردی بسیار هنرمند و برون گرا است . از نکات مثبت آنها این است که در صورتی که وظیفه ای به آنها محول شود ، با اشتیاق شروع می کنند . افراد با عنصر چوب به طور کلی سخاوتمند و دست و دلباز است ، از نکات منفی آنها ، بی صبری و بی حوصلگی بوده ، بنابراین کاری که با اشتیاق شروع کردند ، با موفقیت به پایان نمی رسانند .

عدد کوا ۶ ، ۷
تیپ فنگشویی: غربی
عنصر فلز
جهت اصلی : غرب
سلامتی : شمال شرقی
رابطه : شمال غربی
شکوفایی : جنوب غربی
افرادی قاطع ، راسخ ، ثابت قدم ، امر دهنده و قدر شناس هستند . انسان هایی معنوی اند . افرادی متمرکز و به تنهایی مقاصد خود را دنبال می نمایند . کمی جاه طلب بوده و به خوبی برنامه ریزی می کنند . به طور کلی به توانایی های خود ایمان دارند و در مجموع انسان های جدی و درونگرایی هستند که این از نشانه منفی این افراد است .

عدد کوا ۹
تیپ فنگشویی: شرقی
عنصر : آتش
جهت اصلی : جنوب
سلامتی: جنوب شرقی
روابط: شمال
شکوفایی: جنوب
افرادی که عنصر آنها آتش است ، به طور کلی رهبران خوبی هستند و قدرت تصمیم گیری بالایی دارد . همیشه به دنبال فعالیت هستند . الهام بخش دیگران بوده و دیگران را تشویق می نمایند که دنباله رو آنها باشند . به طور کلی افرادی شوخ طبع و پر از هیجان هستند که این از نشانه های مثبت این افراد است . خوش صحبت ، شجاع و تیز هوش هستند . ولی این افراد نیز نکات منفی بارزی نیز دارند که می توان بر عجول بودن و بی صبری اشاره کرد .

نیروهای حاکم بر اعداد کوا
جهت-های-اعداد-کوا
انرژی های مثبت و ارتباط آن با عدد کوا
Yan Nien یا ازدواج و ارتباط جمعی
با درک این انرژی متوجه شدیم به صورت مستقیم این انرژی بر بهبود روابط افراد در محل کار و نیز بر روابط عاطفی افراد تاثیرات مثبتی را به جای می گذارد . به طور کلی از این نیرو برای بالا بردن کیفیت ارتباط با همکاران و دوستانتان نیز می توانید استفاده کنید .

Fu Wei یا رشد
در مجموع این انرژی بر علم و خرد فرد تاثیر گذار بوده است . این قدرت برای افرادی که به دنبال خرد و افزایش دانش فنگ شویی و علم ستاره شناسی هستند می تواند مفید باشد . جالب است بدانید از این انرژی برای افزایش قدرت یادگیری و فهم جمعی خود می توانید استفاده کنید .

Tien Yi یا سلامتی
در مجموع این انرژی رابطه مستقیمی با سلامتی و نشاط افراد دارند و میتوانند بر بهبود حال روحی و نیز درمان بیماری اعصاب و روان تاثیر بگذارند . این انرژی به صورت غیر مستقیم با جذب ثروت در ارتباط است .

Sheng Chi یا بهبود روال زندگی
با دانش علم فنگ شویی به این انرژی موجود در اعداد کوا می رسیم ، بهتر است بدانید این انرژی رابطه مستقیمی با ثروت ، قدرت و ترفیع و رشد کاری دارد . می توانید از این انرژی برای بهبود روال زندگی و نیز رسیدن به مراتب بالایی ارتقاء کاری و زندگی استفاده کنید .

انرژی های منفی
Wu Gui یا پنج شبح
بهتر است بدانید این انرژی بر رفتار افراد نیز تاثیرات منفی را به جای می گذارد . از جمله رفتار منفی می توان بر تندخویی و آشفتگی فرد اشاره کرد . همچنین اثر منفی این قدرت می تواند منجر به خیانت ، شایعه پراکنی ، غیبت ، دعوا و سوء تفاهم شود و روابط عاشقانه و دوستانه را تخریب کند .

Liu Xa یا شش قتل
به طور کلی این انرژی با ثروت و شغل افراد رابطه مستقیمی دارد و نیز اهمیت ندادن به آن می تواند باعث ضرر شده و حتی در رابطه عاطفی بین خانواده می تواند مشکلاتی از قبیل دعوا و نیز جدایی را برای افراد به همراه داشته باشد .

Huo Hai یا دشواری
این قدرت به طور مستقیم باعث دشواری های ساده و نا امیدی در زندگی فرد می شود و از این رو فرد کمتر تلاش و کوشش می کند ، زیرا با موانعی روبرو می شود که باعث افت انرژی آن می شود . در صورتی که این انرژی بر شما غالب شود به طور کلی با مشکلات و موانع مختلف روبرو می شوید .

Jue Ming یا فقدان مطلق
به طور کلی این انرژی و نیز جهت های آن برای انسان بسیار نامطلوب و منفی بوده اند و می تواند باعث افسردگی ، اضطراب، مشکلات روحی ، مشکلات در روابط شده و از این رو فرد در زندگی شخصی و نیز کاری خود با موانع دشواری هایی روبرو می شود .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر