یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

محبوب ترین و بهترین پنکیک های ایرانی قیمت مناسب

*پنکک شون:پنکک پریشس شون حاوی روغن جوانه گندم و بافتی نرم و سبک است. پنکک پریشس شون ماندگاری بالایی دارد و مقاوم است .پنکک پریشس شون رنگ های متناسب با انواع پوست دارد. فرمولاسیونی بر پایه ترکیبات گیاهی دارد. به خوبی روی پوست می نشیند و پوشانندگی مناسبی دارد و پوستی با پوششی مخملی را به شما هدیه می دهد. پوشش دهی آن متوسط و سبک است.

*پنکک این لی : قیمت مناسب اما بسیار درجه یک . پنکک‌های این لِی به راحتی بر روی پوست پخش می شوند و با قابلیت پوشانندگی مناسب پوستی صاف و یکدست را ایجاد می نمایند. وجود۷ رنگ مختلف در این محصول سبب می شود تا این محصول بتواند با رنگ های مختلف پوست سازگاری مناسب داشته باشد.پنکک این لی دارای جلوه ای مات و طبیعی می باشد و حالت پوسته پوسته شدن و یا ماسیدگی بر روی پوست ایجاد نمی کند. ایجاد پوششی مناسب با ساختاری نرم و سبک
دارای جلوه ای مات و طبیعی.. مناسب برای صاف و یکدست نمودن پوست.. با ماندگاری طولانی، فاقد چربی

*پنکک آموتیا :پنکیک فشرده دوکاره آموتیا دارای پوشانندگی بالا حاوی روغن آرگان چهره ای مات و ترکیب کرمی و دوام طولانی را به شما هدیه می دهد. این پنکیک با خاصیت ضد آب و فاقد پارابن و مواد معطر و حساسیت زا خود را به یک پنکیک کامل و با کیفیت تبدیل کرده است. این پنکیک به راحتی روی پوست می لغزد و یک پوشش نهایی مات طبیعی و بی عیب و نقص خلق می کند. پودری بسیار نرم و لطیف با ترکیب کرمی و سازگار سطح پوست را می پوشاند و پوشش نهایی طبیعی و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول حاوی روغن آرگان است. این روغن کمیاب و گران قیمت سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب می باشد و علاوه بر نرم و لطیف نشان دادن پوست در درمان بسیاری از مشکلات پوستی اعم از پیری زودرس پوست ناشی از اکسیداسیون مؤثر است.

*پنکک مای : کمپانی مای سه مدل پنکک در بازار دارد. دو مدل آن برای سری کلاسیک هستند و یک مدل آن از سری بلک دایموند مای.پنکک مدل دو کاره شرکت مای برای پوست‌های خشک و مرطوب معرفی شده است. این محصول بدون ایجاد ضخامت روی پوست رنگی طبیعی و پوستی صاف را نشان خواهد داد که در مرحله‌ ی آخر آرایش استفاده خواهد شد. کمپانی مای پنکیک دوکاره خشک و مرطوب را با ۸ تن رنگ به بازار معرفی کرده است که برای انواع رنگ پوست مناسب است و پوستی صاف و یکدست را برای داشتن آرایشی متفاوت و تاثیرگذار نشان خواهد داد. این پنکک را میتواند با پد خشک زد و میتوان برای پوششدهی بیشتر و تثبیت بیشتر با پد خیس زد.پنکک آینه دار مای به پوست شما ظاهری لطیف و یکنواخت می دهد و چربی های اضافی پوست را جذب می کند. باعث یک نواخت شدن پوست صورت می شود و از به وجود آمدن نقاط براق روی پوست جلوگیری می کند. به ظاهری جذاب و صاف می بخشد و از آن در برابر عوامل مضر محیطی محفظت می کند. این پنکک بسیار سبک می باشد و انتخاب مناسبی برای مصارف روزانه است.

پنکک کالیستا :پنکیک اسموت کالیستا با پوشش دهی یکدست و مناسبی که دارد، ظاهری بی نقص، نرم و مخملی را برروی پوست ایجاد کرده و بدون ایجاد حس خشکی، به خوبی برروی پوست باقی می ماند. بافت نرم و ابریشمی این پنکیک ، بدون ایجاد حس کشیدگی و آزردگی ، با دوام مطلوب برروی پوست باقی می ماند. پنکک کالیسا سری اسموت مناسب برای مصرف روزانه است.

*پنکک کنویس : حاوی ویتامین E و قدرت پوشانندگی بالا است. ایجاد رنگ و بافت یکدست و ابریشمی جهت انواع پوست دارای فیلترهای ضد آفتاب UVA و UVB با قدرت SPF 8 است. ایجاد لایه ابریشمی به دلیل پخش شوندگی بسیار مناسب
. در ۱۰ رنگ بسیار متنوع و جذاب

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر