یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مزایا و آموزش ماساژ یومی هو

عکس, مزایا و آموزش ماساژ یومی هو

یکی از بهترین ماساژها برای نرم شدن عضله ها و عملکرد بهتر آنها ماساژ یومی هو است. متخصصین در این زمینه بر این اعتقادند که منشاء بیشتر امراض و بیماری‌ها وجود عدم تعادل و مشکل در مفصل لگن می‌باشد از این رو با برطرف کردن عدم تعادل در مفصل لگن می‌توان بخش عمده‌ای از این بیماری‌ها را پیشگری و حتی در بعضی موارد به طور کامل درمان کرد.

مزایای ماساژ یومی هو

نرم کردن عضلاتدر بهترین حالت ممکن
و در نتیجه به بهبود مفاصل کمک شایانی میکند
بدن فرد را در مقابل بیماری‌هایی که فرد ممکن است در معرض آنها قرار بگیرد مقاوم میکند
و به نوعی پیشگیری در مقابل بیماری‌های احتمالی محسوب می‌شود.
نکته : از دیگر مزایای این نوع ماساژ می‌توان به مسحکم کردن بافت عضلات، تقویت قوای جنسی، بالا بردن انعطاف بدن و مفاصل و افزایش انرزی بدن اشاره کرد به شرط آنکه قبل از آن حتما از نمک ماساژ اسپیر استفاده شود

طرز انجام دادن ماساژ یومی هو

متخصصین در این امر بر این اعتقادند که این نوع ماساژ را باید با لباس و بدون استفاده از هیچ روغنی انجام داد.تا فشار‌ها به عمق بافت‌های بدن فرد نفوذ کند و با تکیه بر تکنیک‌های مخصوص ریلکسیشن روند خونرسانی را بهبود ببخشیم و سیستم گردش خون در قلب و شش‌ها و … را تقویت می‌کند.

در ماساژ یومی هو بیشترین تمرکز بر روی کانال‌های عصبی میباشد .همچنین در این نوع ماساژ از تکنیک‌های رفلکسوتراپی برای برطرف کردن مشکلات و اختلالات بدن نیز استفاده می‌شود.

این ماساژ همانطور که گفته شد نیاز به فشار بالایی به عضلات دارد . از این رو فرد ماساژ دهنده باید توانایی انجام کار را داشته باشد .

ابتدا با  انگشتان از دو طرف طرفین ستون فقرات را ماساژ دهید و به سمت گردن پیش بروید .توجه داشته باشید که همزمان با تماس شصت دو دست کف دست نیز کاملا روی عضلات کشیده شود، زمانی که به گردن رسیدید هر چه به بالا پیش میروید فشار دست را کمتر کنید و توجه داشته باشید که برای تخصصی انجام دادن ماساژ یومی هو باید به یک خدمات ماساژ بروید چرا که این ماساژ تنها به ظاهر کار ساده ای به نظر میرسد

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر