یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مزوتراپی پوست چه حد تاثیر دارد روی جوانسازی

عکس, مزوتراپی پوست چه حد تاثیر دارد روی جوانسازی

یکی از راه های جوان سازی پوست از بین بردن سیاهی و تیرگی زیر چشم ، افتادگی ابروها ، خطوط پیشانی ، فرو رفتگی و گودی زیر چشم ، خطوط فک ، چین زیر گونه و خط اخم استفاده از مزوتراپی پوست است.

مزوتراپی یک روش ایمن، ضدپیری، بسیار مؤثر در جوانسازی پوست و گزینه مناسبی در مقایسه با روش‌های تهاجمی زیبایی است. این روش درمانی غیرتهاجمی را می‌توان به منظور توقف علائم پیری و جوانسازی بسیار مؤثر پوست استفاده نمود. بسته به نیازهای بیمار، ترکیبات مناسب انتخاب می‌شود.

مواد تشکیل دهنده محلول مزوتراپی

آنزیم‌هایی همچون کلاژناز و هیالورونیداز
عصاره‌های گیاهی
ویتامین‌ها و مواد معدنی
محلول‌های مزوتراپی می‌توانند سلول‌های فیبروبلاست پوست را تحریک کرده تا کلاژن بیشتری تولید شود و بدین ترتیب با علائم مختلف بالا رفتن سن مقابله کنند. در بین مواد تزریقی مناسب پوست می‌توان به فاکتورهای رشدی، آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و عناصر کمیاب اشاره کرد که محیط ایدئال برای داشتن پوست سالم را فراهم می‌آورند و در نتیجه مقابله با پروسه بالا رفتن سن و علائم آن بر روی پوست آسان‌تر خواهد شد.

در این روش امکان رساندن مستقیم ترکیبات ویتامینی، پپتیدها، آمینواسیدها و سرم های موردنیاز برای دوباره پر کردن، تغذیه و ارتقای تولید کلاژن و افزایش متابولیسم پوست ایجاد می شود. این رویه درمانی شامل مجموعه‌ای از میکروتزریق‌های بسیار کوچک (توسط غلتک پوستی / سوزن‌های میکرو) یا بدون سوزن (با استفاده از فناوری مافوق صوت) که امکان رساندن مواد فعال به لایه پوستی را فراهم می‌نماید، می‌باشد.این روش درمانی غیرتهاجمی را می‌توان به منظور توقف علائم پیری و جوانسازی بسیار مؤثر پوست استفاده نمود. بسته به نیازهای بیمار، ترکیبات مناسب انتخاب می‌شود. را فراهم می‌نماید، می‌باشد.

عوارض احتمالی مزوتراپی

تورم یا التهاب
قرمزی پوست
خارش
درد خفیف (در منطقه درمان شده)
افزایش حساسیت پوست
حالت تهوع
اسهال
استفراغ
حساسیت به مواد استفاده شده (حتماً قبل از انجام این عمل زیبایی مواد مورد استفاده را تست کنید.)
زخم و عفونت (اگر به درستی و توسط بهترین پزشک پوست انجام نشود).

نحوه انجام مزوتراپی جوانسازی
فرایند مزوتراپی با تمیز کردن پوست ناحیه‌ای که قرار است تحت درمان قرار گیرد انجام می‌شود. سپس ابزار مزوتراپی روی پوست قرار داده می‌شود و با استفاده از سوزن‌های ریزی که دارد، کانال‌های متعددی به صورت کنترل شده روی پوست ایجاد می‌کند تا محتویات فعال با استفاده از تزریق‌های ریز بتوانند زیر سطح پوست نفوذ کنند. ممکن است این کار با درجه‌ای از لایه‌ برداری پزشکی یا لایه‌برداری برای کمک به نفوذ بیشتر مواد در زیر پوست انجام شود.مزوتراپی با یک ابزار پنوماتیکی که با نیروی باد کار می‌کند انجام می‌شود و با استفاده از آن سوزن‌ها با سرعت زیادی در پوست فرورفته و بازمی‌گردند، حدود ۵۰۰ تزریق ریز در دقیقه به وسیله این دستگاه انجام می‌شود که بدان معناست که این روش درمانی واقعاً بدون درد است. زمانی که سوزن‌های در پوست فرورفته و برمی‌گردند، محلول را در پوست تزریق می‌کنند. نوع محلول‌ها بر اساس نتایج و اهداف مورد انتظار مثل آبرسانی تعیین می‌شوند.فرورفتن این سوزن‌های ریز باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در آن قسمت از پوست شده و به تقویت و بازیابی پوست و کاهش اسکارها، خطوط و چین و چروک‌های پوست کمک می‌کند. همچنین با فرورفتن این سوزن‌ها در پوست، گردش جریان خون نیز تحریک می‌شود. سوزن‌ها با سرعت بسیار زیادی در پوست فرورفته و بازمی‌گردند بنابراین کبودی و آسیب‌دیدگی‌های بافت‌های اطراف کاهش می‌یابد. این دستگاه بسیار دقیق و هدفمند عمل می‌کند. فرایند مزوتراپی تقریباً ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

مزوتراپی جوانسازی

مزودرمانی خستگی، کسلی و چین و چروک‌های پوست صورت را بهبود می‌بخشد، علاوه بر این به بهبود جریان خون و دفع سموم بسیار کمک می‌کند. از این روش می‌توان برای درمان مشکلات مربوط به رنگدانه پوست و درمان اسکار و آکنه استفاده کرد. کسانی که از مزوتراپی پوست صورت استفاده کرده‌اند، نشان داده است که این روش، فوق‌العاده نتیجه‌بخش بوده و مراجعه‌کنندگان رضایت کافی را داشته‌اند. در ادامه به برخی از مزایای جوانسازی پوست به روش مزو اشاره خواهیم کرد:غلظت بالای سرم‌ ها، ویتامین‌ها و سایر ترکیبات مغذی باعث جوانسازی و شادابی پوست می‌شود.لازم نیست برای جوانسازی پوستتان زیر تیغ جراحی بروید؛ زیرا مزودرمانی یک روش کاملاً غیرتهاجمی می‌باشد.این روش می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی‌های گران قیمت باشد.این روش جوانسازی برای نیازهای مختلف پوستی کاربرد دارد. فرقی ندارد به دنبال جوانسازی پوست خود باشید یا ترمیم آن، به هر حال می ‌توانید از مزوتراپی استفاده کنید.بلافاصله پس از جلسه اول نتایج این روش مشهود خواهند بود و پوست شما بهبود می‌یابد.
مراقبت‌های بعد از مزوتراپی
بیمار به مدت یک هفته بعد از انجام مزوتراپی از مصرف الکل، قلیان و غیره خودداری کند.برای به دست آوردن نتیجه ایدئال ناحیه تحت درمان را به مدت ۷۲ ساعت ماساژ دهید.تا یک ماه پس از تزریق مزوتراپی از برنزه کردن صورت خودداری کنید.بیمار پس از انجام مزوتراپی از قرار گرفتن در معرض آفتاب، گرمای شدید و رفتن به استخر و سونا تا زمانی که پزشک تعیین کرده است خودداری کند.بعد از تزریق مزوتراپی به مدت یک هفته از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و جسمی که باعث تعرق می‌شود اجتناب کنید.

نواحی قابل‌درمان با مزوتراپی
صورت
پیشانی
اطراف چشم‌ها
گونه‌ها
اطراف دهان
چانه
گردن و سینه
دست‌ها

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر