یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

معرفی مداد ابروهای تقویتی و با ماندگاری بالا

عکس, معرفی مداد ابروهای تقویتی و با ماندگاری بالا
مشکل پاک شدن سریع مداد ابرو و ریزش ابروها با کشیدن مداد داخل آنها همواره با خانم هایی که برای پر کردن جاهای خالی ابروی خود و برای فرم دهی به آن از مداد ابرو استفاده میکنند وجود دارد  . چه مداد ابرویی انتخاب کنیم که باعث ریزش موهای ابرو نشده و روی پوست حتی با عرق کردن باقی بماند ؟ در این پست از یاس فان شما را با بهترین برند های مداد ابرو در جهان آشنا می کنیم.
مداد ابرو دوسر ماوالا :ماوالا نام یک برند آرایشی سوئیسی است. مداد ابروی برند ماوالا مدل Switzerland Eye-Lite بافت غیر چربی دارد که کمک می‌کند آرایشتان بسیار طبیعی جلوه کند. از مواد طبیعی استفاده شده در این محصول می‌توان به روغن جوجوبا و ویتامین E اشاره کرد. این مداد ابرو دو طرفه بوده که یک طرف آن مداد و طرف دیگر آن یک برس است و از این برس می‌توان برای بالا بردن و منظم کردن ابروها استفاده کرد. دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول آرایشی عبارتند از:بافت سبک و غیر چرب برای داشتن آرایشی طبیعی،حاوی روغن جوجوبا با خاصیت نرم کنندگی،دارای ویتامین E که خاصیت پاک کننده رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدانی دارد،متناسب با انواع رنگ ابرو
جلوگیری از ریزش ابرو،دارای جلوه‌ای مات،پخش یکنواخت روی تارهای ابرو،دارای یک فرچه در انتهای مداد برای راحتی و نظم کار
دارای تنوع رنگی بالا
مداد ابرو برس دار بیو : از ویژگی‌های خوب این محصول این است که یک سر آن برس دار بوده و برای فرم دادن به خطوط ابرو به کار می‌رود. از مزایای استفاده از مداد ابرو برس دار بیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:فرم دادن و تصحیح خطوط ابرو،استفاده آسان و دقیق برای ظریف کاری ابرو،دارای بافت نرم و بادوام،دارای چندین رنگ مختلف،دارای یک سر برس دار برای فرم دادن به خطوط ابرو،بدون پارابن،بدون هرگونه رایحه
مداد ابرو برس دار ریوال د یانگ : ریوال د یانگ نام یک برند آرایشی آلمانی است که از محصولات جدید و پرطرفدار آن می‌توان به مداد ابرو برس دار ریوال د یانگ اشاره کرد. این مداد دارای مغز نرم و خوش رنگ است و به خوبی می‌تواند عیوب ابرو هایتان را رفع کند. درپوش این مداد هم دارای شانه بوده تا به کمک آن بتوان ابروها را مرتب نمود. ویژگی‌های مثبت مداد ابرو ریوال د یانگ عبارتند از:
ارای مغزی نرمد
دارای مغزی خوشرنگ
مناسب برای طراحی و برطرف کردن عیوب ابرو
دارای شانه مخصوص برای مرتب کردن ابروها
مداد ریوال د یانگ
مداد ابرو آرکانسیل :بهترین مداد ابرو بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم مداد ابرو آرکانسیل مدل Ideal Sources است که این مداد هم از بافت بسیار نرمی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی دارد. به کمک این مداد قسمت‌های خالی ابروهایتان را می‌توانید به صورت کاملا طبیعی پر کنید. این محصول داری یک برس روی درب آن است که از آن می‌توانید برای پخش و طبیعی جلوه دادن ابروها کمک بگیرید. طبق ادعای شرکت تولید کننده، این محصول دارای تست توسط متخصصین چشم هم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های خوب مداد ابرو آرکانسیل می‌توان موارد زیر را نام برد:
دارای دوام و ماندگاری بالا
پوشش کامل ابروها
ایجاد جلوه‌ایی طبیعی
حاوی ویتامین و موم زنبورعسل برای حالت بخشی به ابروها
مناسب جهت استفاده روزانه
بدون عطر
جدیدترین مداد ابرو
هاشور ابرو نیکس :یکی دیگر از بهترین مداد ابرو ها از برند نیکس است. نیکس یک برند شناخته شده آمریکایی می‌باشد که به عنوان یک مارک گیاهی تایید شده است. مداد ابرو نیکس یکی از محصولات بسیار جذاب این برند است که ابروهای شما را مدل هاشوری آرایش می‌کند و جذابیت خاصی به چهره شما می‌بخشد. این مداد ابرو دارای قلمی ۳ بعدی است و به شما کمک می‌کند که ابروهای خود را به صورت کاملا طبیعی طراحی کنید.
این هاشور ابرو رنگدانه‌های بسیار قوی دارد که در برابر تعریق پوست مقاوم بوده و به اطراف چشم شما ریزش نخواهد کرد. در نتیجه بدون نیاز به تمدید مجدد مثل دقایق اول آرایش، بدون تغییر باقی خواهد ماند. از ویژگی‌های خوب این مدا ابرو می‌توان موارد زیر را نام برد:
دارای قلم سه بعدی
برخوردار از رنگدانه‌های قوی
مقاوم در برابر تعریق
دارای شش رنگ متنوع
ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا
دارای نوک باریک و زاویه‌دار برای قوس‌های ابرو و پر کردن نقاط کم پشت ابرو
مداد ابرو نیکس
مداد ابرو اترنیتی:مداد بعدی یک مداد پودری است. در مورد مدادهای پودری چیزی می‌دانید؟ در مورد این محصولات باید بگوییم که مدادهای پودری در زمان استفاده، پوششی یکدست و طبیعی روی ابروهای شما ایجاد می‌کنند. مداد ابرو پودری اترنیتی یکی از همین مدادها است که نقاط خالی ابرو را به طور کاملا طبیعی و یکسان پر کرده و نمایی طبیعی و جذاب به آرایش شما می‌بخشد.رنگدانه‌های به کار رفته در مداد ابرو اترنتی بسیار خالص و طبیعی بوده و از بافت بسیار سبکی برخوردار است. این مداد ابرو هیچ گونه آسیبی به بافت ابرو وارد نکرده و به راحتی قابل پاک شدن است. دیگر ویژگی‌های خوب مداد ابرو اترنتی عبارتند از:
ضد آب با ماندگاری بالا
فرمولاسیون نرم و روان
دارای بافت سبک
دارای رنگدانه‌های خالص رنگی
دارای رنگبندی متنوع
ایجاد نمای طبیعی و جذاب
جدیدترین مداد ابرو
مداد ابرو دوسر ماوالا مدل Switzerland Eye-Lite
مداد ابرو فلورمار :محصولات آرایشی فلومار ساخت کشور ترکیه هستند. از تولیدات این برند می‌توان رژ لب، پنکیک، پودر فیکساتور و … را نام برد. محصولات فلومار آنقدر با کیفیت هستند که به کشورهای سراسر دنیا از جمله کشورمان ایران هم صادر می‌شود. یکی دیگر از بهترین مداد ابرو های موجود در بازار مداد ابرو فلورمار است که بسیار کارآمد بوده و به خاطر بافت بسیار نرمی که دارد، برای آرایش ابرو گزینه مناسبی می‌باشد. از خوبی‌های این محصول می‌توان به این مورد اشاره کرد که این مداد ابرو به هیچ وجه خشک نبوده و از رنگ دانه های خالص برخوردار است. همین مسئله سبب شده استفاده از این وسیله آرایشی، ابروهای شما را طبیعی و زیبا جلوه دهد.
ویژگی‌های مداد آرایشی ابروی فلورمار:
حاوی ویتامین E
درب برس دار
حاوی رنگدانه های قوی
بافت بسیار نرم و سبک
دارای حرکت روان روی پوست
برخورداری از تنوع رنگی زیاد
بهترین مداد ابرو

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر