یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه سنتی جادویی برای باز شدن پوستهای گرفته و تیره

اگر از تیرگی پوست صورت خود رنج می برید و دیگر نمیخواهید با مقادیر زیادی کرم و پنکک سفید کننده این تیرگی را مخفی کنید می توانید با روشهای سنتی و با صبرو حوصله پوستی روشن و درخشان برای خود ایجاد کنید.

عکس, نسخه سنتی جادویی برای باز شدن پوستهای گرفته و تیره

خوردن خاکشیر با شیر باعث روشن‌شدن رنگ پوست می شود پس هر روز یک قاشق خاک شیر را در آب ولرم ریخته و بگذارید یکساعت باقی بماند سپس میل کنید.

خاکشیر گیاهی یک یا دو ساله از تیره شب بویان است. خواص خاکشیر بسیار فراوان است. از جمله خواص خاکشیر به مواردی مانند رفع یبوست، درمان اسهال سخت، از بین بردن جوش‌های صورت، سلامت پوست، کنترل فشار خون، رفع عطش، ضد عفونی کننده، دفع سنگ کلیه و مجاری ادرار، تقویت معده، درمان لاغری، جلوگیری از شوره مو، تقویت قوای جنسی مردان، خارش پوست، کاهش آلرژی، کند کردن سلول‌های سرطانی، رفع بواسیر و واریس و از بین برنده چربی کبد می‌توان اشاره کرد.خاکشیر خواص فراوانی دارد. یکی از این خواص متعدد کمک به پاکسازی کبد و درمان کبد چرب است. خاکشیر خاصیت ادرارآوری طبیعی دارد که می‌تواند از این طریق در سم زدایی و پاک سازی کبد بسیار مفید باشد. درنتیجه خاکشیر برای درمان بیماری های کبد مانند کبد چرب مفید است.  خاکشیر یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان و پاکسازی کبد چرب است. برای خلاصی از کبد چرب گیاهان دارویی وجود دارد که موجب پاک سازی کبد می شوند؛یکی از این گیاهان دارویی خاکشیر است که بسیار برای کبد چرب مفید است. برای بهره مند شدن از این خاصیت خاکشیر باید خاکشیر را با ترنجبین مخلوط کنید. ترکیب خاکشیر با ترنجبین به خصوص در درمان سودا و بلغم تأثیر عالی دارد. ترکیب خاکشیر و ترنجبین بهترین نرم کننده مزاج های خشک (صفرا و سودا) است. ترکیب خاکشیر با آب پنیر، دارویی ضد سودا و ضد صفرا است و مفتح قوی کبد به خصوص بازکننده مسیرهای کبدی است.

از دیگر خواص خاکشیر، درمان یبوست حاصل از غلبه سودا در بدن و یبوست‌های ناشی از اضطراب و تنش های عصبی است. از مهم‌ترین نشانه‌های این نوع یبوست خروج مدفوع به صورت تکه تکه است.  حتی گاهی مقداری از مدفوع در روده باقی می‌ماند و بدن قادر به تخلیه روده‌ها به درستی نیست و این موضوع در طول زمان منجر به بروز مشکلات برای سلامت فرد می‌شود، زیرا باقی ماندن مدفوع در روده ها موجب جذب مواد سمی و ناسالم از طریق جداره روده می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر