یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه طب سنتی برای پاکسازی رگهای بدن

عکس, نسخه طب سنتی برای پاکسازی رگهای بدن

با این خوراکی های ساده رگهای بدن خود را کاملا پاکسازی کنید و از بروز حملات سکته های مغزی و قلبی پیشگری نمایید. نیازی به هزینه های زیاد نیست . این خوراکی ها ارزان و در دسترس هستند.

لیموترش :افزودن آب‌لیمو به آبی که صبح می‌نوشید، عادت سالمی است که به نفع قلب شماست. لیموترش به این معروف است که می‌تواند سطح کلسترول را پایین آورده و با پیشگیری از آسیب اکسیداتیو به عروق و رگ‌ها کمک کند. لیموترش منبع عالی آنتی‌اکسیدان معروف، ویتامین C است. مقادیر بالای ویتامین C می‌توانند عروق را تقویت کرده، از کلسترول کلی کم کرده، HDL را افزایش داده، حمله‌ی پلاکت‌های خون را مهار کرده و التهاب را کاهش بدهند.

زنجبیل:زنجبیل خواص ضد التهابی شگفت‌انگیز و تاثیرات ضد اکسیداتیو دارد. زنجبیل حاوی ترکیبات محافظ قلب مانند شوگائول و جینجرول است که می‌تواند به‌طور مؤثر از تجمع پلاک پیشگیری کرده و با کاهش کلسترول،عروق را باز کند. محققان دریافتند عصاره‌ی زنجبیل می‌تواند از گرفتگی رگ‌ها، کلسترول و تریگلیسرید خون کم کرده و از پروکسید‌های چربی عامل LDL نیز کم کند.

سیر :سیر یکی از بهترین غذا‌هایی است که می‌تواند گرفتگی عروق را برطرف کند. مطالعات نشان داده که سیر می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند، فشارخون را پایین بیاورد و پروسه‌ی گرفتگی را کُند کند. در مطالعه‌ای محققان دریافتند که سیر می‌تواند از تجمع پلاک در عروق پیشگیری کند. آزمایشات بالینی روی سیر نشان داده که تاثیرات مثبتی در پیشگیری و درمان انسداد رگ‌ها دارد. مطالعه‌ای دیگر نیز دریافت که سیر بیشتر از ۵۰ درصد می‌تواند از ریسک سکته مغزی و حمله قلبی کم کند، چون به عنوان رقیق کننده‌ی خون عمل می‌کند.

فلفل کائن :غذا‌های تند می‌توانند به رفع انسداد عروق کمک کنند. ترکیب کپسایسین موجود در فلفل کائن می‌تواند از کلسترول LDL خون کم کند. فلفل کائن همچنین می‌تواند ریسک سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش داده و گردش خون را بهبود بدهد.

دارچین:دارچین می‌تواند کمک‌تان کند از بسیاری از ریسک فاکتور‌های مرتبط با تصلب شرایین و بیماری قلبی کم کنید. مطالعات نشان داده یک گرم، سه گرم و یا شش گرم دارچین در روز می‌تواند گلوکز، تریگلیسرید، LDL و کلسترول کلی در دیابت نوع دوم را پایین بیاورد. در این تحقیق ۶۰ فرد دیابتی به مدت ۴۰ روز تحت آزمایش بودند و محققان دریافتند که دارچین می‌تواند به کاهش ریسک فاکتور‌های مرتبط با بیماری‌های قلبی کمک کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر