یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

نور چراغ خواب اتاق کودک و بزرگسال باید چه رنگی باشد

عکس, نور چراغ خواب اتاق کودک و بزرگسال باید چه رنگی باشد

رنگ نور چراغ خواب تاثیر زیادی روی سلامتی شما دارد . به عنوان مثال نور آبی برای چراغ خواب مناسب نیست چرا که  سلول‌های چشم شما بیدار هستند و این زمان جزء زمان طبیعی خواب برای بدن شما حساب نمی‌شود.

بهترین رنگ نور چراغ خواب برای اتاق کودک

بنفش هم باعث آرامش کودکتان می‌شود و هم هارمونی زیبایی با همه رنگ ها پیدا میکند بر عکس نور زرد باعث عصبی شدن و گریه نوزادان می‌شودو

بهترین رنگ نور چراغ خواب برای اتاق خواب افراد بزرگسال

همانطور که می‌دانید رنگ سبز در وسط طیف رنگ‌ها قرار دارد، نور سبز هم به دلیل اینکه در محدوده فرکانس‌های متوسط قرار دارد شرایط بدن را به حالت تعادل طبیعی آن نزدیک می‌کند. به طور مثال این نور رنگی می‌تواند به بهبود خواب در افرادی که با مشکل بدخوابی مواجه‌اند کمک کند. نور سبز ارگان های بدن شما را تراز می‌کند. به بیان دیگر هنگامی که اندام ها و سیستم‌های بدن با نور سبز سازگار می‌شوند، بدن به حالت متعادل خودش برمی‌گردد.یک نکته بسیار جالب اینکه قرار گرفتن در معرض نور سبز برای پوست شما مفید است. تابش نور سبز به دلیل اینکه دارای خاصیت ضدالتهابی است قرمزی پوست را کاهش می‌دهد. همچنین از این نور برای درمان‌های ضدپیری پوست که در آن‌ها با استفاده از نور سبز اثر لک‌ها روی پوست را کمرنگ می‌کنند، استفاده می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر