یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

کدام شغل ها در کشور برای خانم ها پول ساز هستند

عکس, کدام شغل ها در کشور برای خانم ها پول ساز هستند
در حال حاضر بازار کاشت ناخن و اکستنشن ، لیفت و لمینت مژه و فیبروز ابرو در کشور داغ داغ است . شما وارد هر کدام از این حرفه ها که شوید در آمد خوبی نصیبتان می شود. اگر چه کرونا تا حدودی در آمد این شغلها را هم چون شغلهای دیگر کم رنگ کرده است اما همیشه میتوان از آنها کسب در آمد کرد. اگر تردید دارید که کدام هنر را یاد گرفته و با گرفتن مدرک و ابزار آن حرفه ی خود را شروع کنید باید بدانید کاشت ناخن در درجه ی اول و فیبروز ابرو و کاشت مژه به ترتیب پر سودترین شغلها در بین خانمهای ایرانی هستند. برای یادگیری رشته مورد نظرتان، بهتر است در یک آموزشگاه معتبر و به صورت اصولی آموزش ببینید. ناگفته نماند که کسب مدرک فنی حرفه ای برای رشته مورد نظرتان، دارای مزایای زیادی می باشد. از جمله این مزایا گرفتن وام خود اشتغالی برای راه اندازی کار می باشد.

چطور وارد بازار کار کاشت و طراحی ناخن شویم؟

بعد از ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن با یادگیری روش های مختلف، با تمرین های مناسب به مهارت کافی برسید. هر مشتری بعد از انجام کاشت ناخن نیاز به ترمیم یا ریموو دارد. بنابراین شما همیشه به واسطه ترمیم ناخن های مشتریان درآمد خوبی دارید. این رشته به سرمایه زیادی نیاز ندارد. بنابراین بعد از کسب تجربه در پیاده سازی روش های مختلف، به راحتی وارد بازار کار بشوید.
درآمد شما در این کار بستگی به ظرافت کار شما دارد. همچنین برای موفقیت در این رشته باید همواره خود را به روز نگه دارید. سعی کنید از نمونه مدل های روز دنیا الگو برداری کنید و تبلیغات مناسبی هم داشته باشید. البته در کنار همه این ها باید خودتان هم کمی خلاقیت به خرج بدهید. به دلیل گستردگی بازار کار این رشته شما در هر سطحی هم که باشید همیشه مشتریان خود را خواهید داشت. درآمد این رشته به طور میانگین از ماهی ۸ ملیون به بالا می باشد و اگر بتوانید در این کار به شهرت برسید در آمد شما بالای ۵۰ ملیون خواهد بود.
اکستنشن و لیفت و لمینت مژه این روزها طرفداران زیادی دارد. خانم هایی که مژه های کم پشت و کوتاه دارند. یا کسانی که شاغل هستند و وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند، از جمله کسانی هستند که از این روش استقبال می کنند. از طرفی لیفت و لمینت مژه علاوه بر زیبا نشان دادن حالت مژه، باعث تقویت مژه ها نیز می شود. پس این رشته همیشه طرفداران خودش را دارد. حدود سه هفته بعد از اکستنشن مژه، مشتریان شما نیاز به ترمیم خواهند داشت و این مساله باعث می شود به صورت پیوسته درآمد کسب کنید.

چطور وارد بازار کار اکستنشن و لیفت و لمینت مژه شویم؟

شما در ابتدا باید زیر نظر یک استاد مجرب، دوره آموزش اکستنشن مژه و دوره آموزش لیفت و لمینت مژه را مرحله به مرحله بیاموزید. اگر میخواهید روند یادگیری شما سریع تر باشد، باید تمرین زیادی داشته باشید. این رشته نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی ندارد. بنابراین به راحتی می توانید از همان ابتدا وارد بازار کار شوید.
میکروبلیدینگ که به فیبروز ابرو هم معروف است جزو رشته هایی است که این روزها مشتریان زیادی دارد. ابروهای پهن و خوش حالت در سال های اخیر بسیار ترند شده است. حتی کسانی که ابروهای غیر قرینه دارند هم از این روش برای قرینه سازی ابروها استفاده می کنند. بنابراین مشکلی از بابت بازار کار میکروبلیدینگ ندارید.

چطور وارد بازار کار میکروبلیدینگ بشویم؟

برای ورود به بازار کار میکروبلیدینگ باید ابتدا به اندازه کافی حرفه ای بشوید. بنابراین بعد از اینکه دوره آموزش میکروبلیدینگ را در یک آموزشگاه معتبر گذراندید، باید به اندازه کافی تمرین انجام دهید. همچنین مشتریان بعد از مدتی برای ترمیم به شما مراجعه می کنند بنابراین همواره از تمام مشتریان کسب درآمد می کنید. میکروبلیدینگ نیاز به سرمایه چندانی ندارد و به راحتی می توانید از طریق این رشته کسب درآمد کنید.درآمد یک میکروبلید کار از ماهی پنج میلیون به بالا می باشد .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر