یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش پیتزا با ریحان و گوجه به اسم پیتزای مارگاریتا

عکس, آموزش پیتزا با ریحان و گوجه به اسم پیتزای مارگاریتا

در این پست قصد داریم یک پیتزای فوق العاده خوشمزه ایتالیایی را به اسم پیتزا مارگاریتا با طعم و ظاهری متفاوت به شما آموزش دهیم. مهم ترین ماده غذایی این پیتزا گوجه فرنگی و ریحان است. اگر میخواهید پیتزای شما حرفه ای شود از گوجه فرنگی های کوچک و تازه استفاده نمایید.  برای درست کردن آن برای چهار نفر شما به مواد زیر نیاز دارید :

ریحان ۱۰۰ گرم ………………..خمیر پیتزا ۲ عدد

سیر ۲ حبه ………… نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

گوجه فرنگی ۸ عدد کوچک ……….. پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم

آویشن و روغن به مقدار کافی ………………ریحان ۱۰۰ گرم

آموزش

گوجه ها را پس از شستن از وسط نصف میکنیم.  سیرها را با رنده ریز رنده می کنیم، سپس به همراه مقداری روغن در یک تابه مناسب تفت می دهیم تا عطر سیرها بلند شود. در ادامه مقداری نمک و فلفل سیاه اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا سیر با ادویه ها یکدست شود.سپس نصف ریحان را به همراه سیر تفت می دهیم و پس از اینکه ریحان آب انداخت و آب اضافی آن تبخیر شد تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم و اجازه می دهیم مواد کمی خنک شوند.

حالا خمیر پیتزا را داخل قالب قرار می دهیم. روی خمیر پیتزا به مقدار کافی سس کچاپ یا سس مخصوص پیتزا می ریزیم و با پشت قاشق آنرا روی تمام سطح خمیر پیتزا پخش می کنیم.حالا مخلوط سیر و ریحان را روی خمیر پیتزا پخش می کنیم.

در ادامه پنیر پیتزا را روی سطح پیتزا می پاشیم و گوجه فرنگی را به ترتیب روی پنیر پیتزا می چینیم. ریحان های باقیمانده را نیز به صورت مرتب روی سطح پنیر می چینیم.فر را از قبل با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس پیتزا را به مدت ۲۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا پنیر به طور کامل ذوب شود. در پایان چند دقیقه گریل را روشن می کنیم تا روی پیتزا طلایی شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر