یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش کوتاه کردن اکستنشن مو و داشتن برشی طبیعی

عکس, آموزش کوتاه کردن اکستنشن مو و داشتن برشی طبیعی

برای اینکه موهایتان ظاهری طبیعی داشته باشد باید انتهای اکستنشن را که زیر موهای طبیعی تان آویزان است کوتاه کنید. اگر موهای لایه ای دارید برخی از اکستنشن ها باید کوتاه تر از دیگری باشند. اگر موهای شما طول یکسانی دارد همه اکستنشنها باید به یک اندازه کوتاه شوند تا ظاهر طبیعی داشته باشند.شما می توانید به راحتی انتهای اکستنشن را کوتاه کنید. در این شرایط آن ها ظاهر خوبی خواهند داشت.

بخشی از مو که باید کوتاه شود را شانه کنید و آن را محکم بین انگشتان دست نگه دارید. با قیچی مناسب در دستی که با آن راحت هستید شروع به بریدن و کوتاه کردن بخش های اضافی مو کنید. استفاده از ابزارهای تیغه دار به جای سایر موارد به شما کمک می کند انتهای موی خود را از ایجاد ظاهر بد حفظ کنید. این اثر باید بتواند با موهای طبیعی تان ترکیب شود.

بهتر است در ابتدا کوتاه کردن را با دقت انجام دهید. می توانید در میانه های کار، مکث کنید و طول موهای خود را ارزیابی نمایید. اگر لازم بود دوباره شروع به کوتاه کردن نمایید. اینکار را تا زمانی تکرار کنید که به ظاهر دلخواه خود دست یابید.بهتر است در ابتدا کوتاه کردن را با دقت انجام دهید. می توانید در میانه های کار، مکث کنید و طول موهای خود را ارزیابی نمایید. اگر لازم بود دوباره شروع به کوتاه کردن نمایید. اینکار را تا زمانی تکرار کنید که به ظاهر دلخواه خود دست یابید.

از قیچی یا ابزارهای دیگر برش برای بریدن و کوتاه کردن انتهای مو استفاده کنید:
به ابزار خود زاویه بدهید تا بتوانید نوک مو را کوتاه کنید. هر بخش اضافی را کوتاه کنید. هدف شما باید ایجاد یک خط نرم و زیبا از مو باشد.

عکس, آموزش کوتاه کردن اکستنشن مو و داشتن برشی طبیعی

باقی مانده موها را با گیره ببندید تا بتوانید بر روی این بخش تمرکز نمایید. از حرکات برش پیتاژ برای کوتاه کردن طول موهایی که در هر دو طرف به صورت شما جلوه می بخشند استفاده کنید. می توانید انتهای مو را بگیرید تا راحت تر برش ها را ایجاد کنید. هدف از انجام این مرحله متصل کردن و ترکیب اکستنشن با خط طبیعی موهاست.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر