یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش گریم استادانه ی صورت لاغر و استخوانی

عکس, آموزش گریم استادانه ی صورت لاغر و استخوانی

شما می توانید با آرایش و گریم صورت خود را لاغر تر یا چاق تر از آنچه هست نشان دهید . مهم هنر استفاده از ترکیب رنگ و سایه هاست. با این آموزش همراه شوید تا گریم و آرایش حرفه ای صورت های لاغر را یاد بگیرید.

قدم اول استفاده از کرم پودر مناسب است ، از رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست تان استفاده کنید.برای کرم پودر بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با تناژ پوست شما مطابقت داشته باشد تا جلوه زیبایی به صورت شما بدهد. قابل ذکر است که انواع کرم پودر و پنکک های تیره می تواند صورت شما را لاغرتر و استخوانی تر نشان دهند.

رنگ رژگونه مناسب صورت لاغر و استخوانی:رژگونه های براق برای پر تر نشان دادن گونه ها و صورت می تواند انتخاب مناسب تری باشد. همچنین رژگونه هایی به رنگ صورتی و هلویی، حالت سالم و طبیعی را به صورت شما می افزایند.

ابروهای طبیعی و پرپشت :بهترین انتخاب برای آرایش صورت کشیده و لاغر است.ابروهای پر پشت و کمانی، از طریق پر کردن قسمت بالایی صورت، یک ظاهر متعادل به صورت های لاغر می دهد.

خط چشم گربه‌ای بکشید:حالت چشم گربه ای یا خط چشم دنباله دار به دلیل کشیده تر کردن شکل چشم، می تواند ظاهری پهن تری برای صورت تان ایجاد می کند

مژه هایتان را حجیم کنید:مژه های پر و طبیعی هم می تواند تاثیر زیادی در کشیده تر و پرتر به نظر رسیدن صورت داشته باشد. (آموزش مرحله به مرحله چسباندن مژه مصنوعی دانه ای با تصاویر)

سایه چشم تیره نزنید:سایه چشم با رنگ تیره، موجب می شوند چشم های شما کوچکتر و ریزتر به نظر برسند و حتی موجب باریکتر شدن صورت می شوند. برای اینکه صورت خود را پر تر نشان دهید، از سایه چشم هایی که رنگ های روشن دارند استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر