یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آنچه که می خواهی درباره پودر فینستراید در بدن سازی بدانی

عکس, آنچه که می خواهی درباره پودر فینستراید در بدن سازی بدانی

پودر فینستراید در بدن سازی چه کاربردی دارد ؟ در آغاز شما باید بدانید که در مردان حدود ۵ درصد تستوسترون به DHT تبدیل می شود. هنگامی که یک بدنسازگر یک مشتق از DHT را اجرا می کند مانند winstrol، masteron یا proviron، مقدار DHT به سرعت در حال افزایش است. DHT دشمن موی سر است و فولیکول های مو را کاهش می دهد و موجب ریزش مو می شود.مهم است که به یاد داشته باشید ، اگر سطح تستوسترون از هورمون های اضافی افزایش یابد ، در حال حاضر DHT بیشتری در بدن از تبدیل آزمایش به dht خواهید داشت. در واقع ، تمام استروئیدهای آنابولیک – آنابولیک – آندروژنیک (AAS) ste با گذشت زمان باعث ریزش مو و یا سرعت ریزش مو می شوند.

 بدنسازان مایل به جلوگیری از این تبدیل هستند تا آنجا که ممکن است برای حفظ ریزش مو ، به همین دلیل از پودر خام فیناستراید استفاده می شود

پودر فیناستراید در حفظ موهای موجود کار خوبی انجام می دهد و تقریباً در نیمی از مردان به رشد بیشتر مو کمک می کند. با این حال ، همانطور که در زیر خواهید دید ، این ممکن است هزینه ای به عنوان مهار هورمون جنسی (DHT) داشته باشد ، که عاقلانه ترین تصمیم نیست (بدن سازی عوارض جانبی پودر فیناستراید). برخی از افراد تجربیات خود را در مورد استفاده از سود بدن سازی پودر فیناستراید به اشتراک می گذارند. با توجه به نظر برخی از کاربران بدنساز پودر فیناستراید ، پودر فیناستراید تأثیری در جرم و قدرت ندارد ، اما می تواند ظاهر بصری عضلات شما را تحت تأثیر قرار دهد ، به عبارتی عضلات شما ممکن است به نظر نمی رسد.

پودر Finasteride افزایش پروستات درمان
پودر خام فیناستراید برای کاهش پروستات بزرگ (پروستات خوش خیم پروستات یا BPH) در مردان بالغ استفاده می شود. این ممکن است به تنهایی یا به صورت ترکیبی با داروهای دیگر جهت کاهش علائم BPH و همچنین نیاز به جراحی کاهش یابد.پودر فیناستراید برای جلوگیری از سرطان پروستات تایید نشده است. این ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات بسیار جدی را افزایش دهد. در مورد مزایا و خطرات با پزشک خود صحبت کنید.پودر خالص فیناستراید ممکن است علائم BPH را بهبود بخشد و مزایایی مانند کاهش میل به ادرار کردن، جریان ادرار بهتر را با فشار کمتری داشته باشد، کمتر احساس اینکه مثانه کاملا تخلیه نشده، و کاهش ادرار شبانه. این دارو با کاهش مقدار هورمون طبیعی بدن (DHT) که سبب رشد پروستات می شود، کار می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر