یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اکستنشن موی طبیعی و تشخیص آن از موی اسب

عکس, اکستنشن موی طبیعی و تشخیص آن از موی اسب

اگر قصد دارید موهای خود را اکستنشن کنید و تصمیم شما جدی است و دانستن عوارض آن تصمیم شما را عوض نکند حداقل با انتخاب موهای طبیعی خطرات کمتری را برای خود ایجاد کنید و ظاهر موهای خود را طبیعی تر کنید. در اکستنشن موهای مصنوعی جنس موها از پلاستیک و مشتقات نفتی می باشند و با استفاده از رینگ و یا چسب های مخصوص اکستنشن و یا اکستنشن مو با لیزر با فاصله ی معینی از ریشه مو به ساقه ی مو متصل می شوند.در اکستنشن مو طبیعی جنس موها همان موی طبیعی انسان است. این موها همانند موهای خودتان قبلیت رنگ کردن، دکلره شدن و سایر را دارد و شما پس از نصب به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را به این موها بدهید. معمولا اکستنشن موی طبیعی به دلیل طبیعی بودن مو و در نتیجه سبک بودن آن سنگینی زیادی بر روی موهای فرد ایجاد نمی کند و مدت زمان زیادی را دوام می آورد.

معمولا بیشتر اکستنشن ها حدود ۳ یا ۴ یا ۵ ماه لابه لای موهای فرد دوام می آورد و همچنان زیبایی اولیه خود را د ارند. اما این به موارد متعددی بستگی دارد. مثلا اگرکه اکستنشن مو اصولی و صحیح به مو فرد نصب شده باشد قطعا ماندگاری بالاتری دارد و به زودی کنده نمی شود.

در بسیاری از موارد مشاهده کرده ایم که افراد برای اکستنشن مو به مراکزی مراجعه کرده اند که به اسم اکستنشن موی طبیعی و با هزینه ای بالا، از موی مصنوعی استفاده کرده اند و باعث نارضایتی مشتری شده اند.یکی از روش هایی که شما می توانید از طبیعی بودن موی استفاده شده اطمینان حاصل کنید این است که مقدار کمی از مو را  بر روی شعله گرفته و بسوزانید. از بوی آن متوجه خواهید شد که موی طبیعی است یا مصنوعی.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر