یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

این ماده در تمام محلول های رویش مجدد موها وجود دارد

عکس, این ماده در تمام محلول های رویش مجدد موها وجود دارد

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که در تمام محلوهای موثر بر رویش مجدد مو ماده ای به نام ماینوکسیدیل وجود دارد. یعنی اثر بخشی یک دارو برای درمان ریزش مو در تمامی موارد زمانی است که به ترکیبات آن ماینوکسیدیل نیز اضافه شده باشد. گول تبلیغ های اینترنتی یا ماهواره ای را نخورید شما می توانید بدون صرف هزینه های بالا ماینوکسیدیل را از داروخانه های معتبر تهیه کرده و به صورت مستمر و مدام استفاده نمایید.

در صورتی که مشکل ریزش موهای شما کمبود مواد مغذی و ویتامینهای گروه ب و زینک باشد شما می توانید این مشکل را با خوردن داروهای نظیر هیرتامین یا تزریق آمپولهای بیوتین و بپانتن حل کنید اما در موارد ریزش موهای ارثی و آلوپسی شما نیاز به ماده ای به نام ماینوکسیدیل دارید.

ماینوکسیدیل یک گشادکننده عروق محیطی با اثر مستقیم است که مقاومت عروق محیطی را کاهش می‌دهد و سبب افت فشارخون می‌شود. در مصرف موضعی دوره فاز رشد فعال مو (دوره آناژن) را افزایش داده و باعث بزرگ شدن موهای نازک شده (موهای مینیاتوریزه شده) می‌شود؛ یعنی موها بلندتر و کلفت‌تر می‌شوند.

برای اینکه تاثیر ماینوکسیدیل را مشاهده کنید شما باید حداقل سه ماه به صورت مرتب از ماینوکسیدیل استفاده نمایید. پس از سه ماه ریزش موهای شما قطع و رویش موهای کرکی شروع می شود. از ماه ششم شما می توانید شاهد رویش موهای کرکی و بسیار ضعیفی روی سر خود باشید. حال شما می توانید با تداوم مصرف ماینوکسیدیل و مکملهای حیاتی مو و دوری از وسایل حرارتی مخرب برای مو ، مشکل ریزش موی خود را تا مقدار زیادی حل نمایید.

مزایای ماینوکسیدیل
استفاده از این محلول برای کسانی که از ریزش موهای خود ناراضی بوده و نمی‌توانند برای کاشت مو هزینه کنند، بسیار مناسب است. با استفاده از داروی ماینوکسیدیل رشد موها تقویت شده و در مراحل ابتدایی درمان در محل‌های خالی شده می‌توان موهای باریک و نرمی را مشاهده کرد. این موها به مرور زمان تیره‌تر و محکم‌تر شده و در نهایت شما را صاحب موهایی یکدست و زیبا خواهد کرد. بنابراین می‌توان ماینوکسیدیل را درمانی مناسب برای ریزش موضعی موها دانست.

این محلول درمانی مناسب برای آقایانی است که در سنین کم ریزش مو پیدا کرده و موهای نازکی دارند. معمولا علت اصلی ریزش موها در سنین پایین، عوامل ارثی است. بنابراین می‌توان گفت که ماینوکسیدیل درمانی مناسب برای ریزش موی ناشی از ارث است. به‌علاوه این محلول دارویی در دسترس است که شما می‌توانید حتی بدون نیاز به نسخه آن را از داروخانه تهیه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر