یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

برای ناهار چی بپزم غذاهای بدون برنج و گوشت

عکس, برای ناهار چی بپزم غذاهای بدون برنج و گوشت

نودل : شما انواع نودل را می توانید به صورت آماده از مغازه تهیه کنید یا اینکه مقداری رب را سرخ کرده و با افزودن آب جوش بگذارید ماکارونی ۱/۲ در آن به مدت بیست دقیقه بجوشد. ادویه را هم به رب سرخ شده بیفزایید.

کوکو سیب زمینی قاشقی یکی از روش های تهیه کوکو سیب زمینی است که طعم بسیار خوبی دارد و خیلی فوری آماده می شود.

کتلت گیاهی علاوه بر اینکه یک غذای سالم و بدون گوشت است، طعم بسیار خوبی دارد و به سلیقه خود می توانیم از انواع سبزیجات در تهیه آن استفاده کنیم.

کوکوی کدو سبز و قارچ یکی از غذاهای نونی خوشمزه ای است که کالری بسیار متعادلی دارد و به همین دلیل می تواند برای کسانی که در رژیم های غذایی لاغری هستند یک گزینه مناسب باشد.

خوراک قارچ و بادمجان یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و با رنگ و لعاب بین المللی است که خیلی ساده و سریع تهیه می شود، اما طعم بسیار خوشمزه ای دارد.

نرگسی اسفناج یکی از غذاهایی که شاید نام آنرا کمتر شنیده باشیم. این غذای خوشمزه علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد، ظاهری بسیار شیک و مجلسی دارد و می توانیم از آن برای مهمانی های خود نیز استفاده کنیم.

املت گوجه فرنگی از ساده ترین غذاهای نونی ایرانی که خیلی سریع آماده می شود و طعم خوبش باعث شده است که یکی از محبوب ترین صبحانه های ایرانی باشد.

کتلت بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانیم آنرا بدون گوشت درست کنیم. البته نوعی کتلت بادمجان هم وجود دارد که با ترکیب گوشت چرخ کرده درست می شود.

کوکوی اردبیلی یکی از انواع غذاهای خوشمزه شهر اردبیل است که از ترکیب کوکوی سیب زمینی و کوکو سبزی تهیه می شود و طعم بسیار خوبی دارد.

کوکو سبزی با زرشک و گردو یک گزینه بسیار مناسب برای زمان هایی که وقت کافی برای درست کردن غذا نداریم. اگر سبزی کوکویی سرخ شده در فریزر داشته باشیم این غذا در مدت زمان بسیار کوتاهی اماده نوش جان کردن است.

خوراک لوبیا چیتی هندی یکی از انواع غذاهای پر ادویه و بسیار خوشمزه کشور هند است که برای کسانی که عاشق غذاهای اسپایسی هستند یک گزینه مناسب می باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر