یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

بررسی تمام روش های پاک کردن آرایش توسط خانم ها و بهترین روش

عکس, بررسی تمام روش های پاک کردن آرایش توسط خانم ها و بهترین روش
پست اختصاصی یاس فان – بهترین پاک کننده ی آرایش چیست ؟ صورت را با چه چیزی پاک کنیم که جوش نزنیم ؟ خیلی از خانم ها برای پاک کردن آرایش خود از روش های مختلفی استفاده می کنند مثلا روش پاک کردن با پنبه و گلاب ، پاک کردن با شیر پاک کن های مخصوص ، پاک سازی با تونر ها و روغن های مخصوص و دستمال های مرطوب های آرایشی . هستند عده ی کمی هم که صورت خود را با صابون یا محلول شستشوی دستشویی  و شامپوهای بچه می شورند. در این پست تخصصی از یاس فان به بررسی روش های مختلف شستشو می پردازیم .
روغن های مفید برای پاک کردن آرایش :
روغن زیتون، یکی از بهترین روغن‌های طبیعی برای همین منظور است، چون عناصر نرم‌ کننده و ترمیم‌ کننده مهمی دارد. به همین دلیل هم روغن زیتون یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوست‌های خشک به شمار می‌رود.
روغن کرچک (کاستور) و روغن جوجوبا هم بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های حساس هستند.
روغن بچه نیز خصوصا برای پاک کردن ریمل مژه مناسب است که معمولا به‌سختی پاک می‌شود.
پاک کردن آرایش با گلاب و پنبه:
این روش با تمام مزیت هایی که دارد برای خیلی از افراد مستعد جوش و آکنه باعث زیاد شدن جوش صورت می شود و توصیه نمی شود.
پاک کردن آرایش با دستمال های مرطوب:
به جرات می توان گفت یکی از بهترین و تمیز ترین راه ها برای پاک کردن صورت همین است اگر به آلوئه ورا آلرژی دارید دقت کنید بسیاری از این دستمال ها حاوی آلوئه ورا  هستند از نوع بدون آلوئه ورا ی آن استفاده کنید.
پاک کردن آرایش با شیر پاک کن ها:
استفاده از شیر پاک کن که پاک کننده است به از بین بردن آرایش، کثیفی و ناخالصی‌های صورت شما کمک می‌کند. اگرچه این محصول باعث از بین رفتن جوش یا جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست شما نمی‌کند، می‌تواند به تمیزی و زیبایی صورت شما کمک کند.
پاک کردن آرایش با روش شستن صورت با شامپو بچه :
اگر پوست خشک، چرب یا جوشداری دارید تا حد امکان از شامپو بچه برای شستشوی صورت خود استفاده نکنید مگر اینکه پزشک شما بنابر معاینه پوست و شرایط خاص پوست شما استفاده از شامپو بچه را برای شستشوی روزانه پوست به شما توصیه کرده باشد.افراد با پوست خشک در واقع چربی و رطوبت کافی در لایه های پوست خود ندارند. شامپو بچه فیروز دارای ترکیبی بنام سولفات و الکل و مواد صاونی نیست. این دو ترکیب بعد از مدتی مصرف می توانند باعث جذب چربی و رطوبت پوست شما و پوست را خشک کنند.پس چه بهتر که افرادی که خشکی پوست دارند نیز مانند افراد پوست چرب جز در موارد که پزشک معالج مصرف شامپو بچه برای شستشوی صورت را توصیه کرده است از شامپو بچه برای شستشوی روزانه پوست استفاده نکنند و به سراغ شوینده های مخصوص پوست صورت خشک بروند، زیرا شوینده های مخصوص پوست خشک دارای ترکیبات رطوبت رسان قوی و شاداب کننده هستند و می توانند خشکی و زبری پوست را درمان کنند.
پاک کردن ارایش با پاک کننده آرایش میسلار واتر:
میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر(cleansing water) هم می‌گویند، تمیز کننده‌‌ای است که آلودگی‌ها را از پوست حذف می‌کند. میسلار واتر ترکیبی از آب خالص، مواد آبرسان مثل گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت‌های ملایم است.ذرات این سورفکتانت به شکل توپ‌های کروی کوچکی هستند که به دور هم جمع می‌شوند که به آنها میسل می‌گویند. این میسل‌ها مثل یک آهنربا عمل می‌کنند و آلودگی و چربی‌ها را حذف می‌کنند.این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند. پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند.شما می‌توانید بعد از میسلار واتر از پاک کننده‌های صورت هم استفاده کنید. اما، هیچ الزامی نیست.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر