یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش تیره روشن کردن بینی های بزرگ

عکس, آموزش تیره روشن کردن بینی های بزرگ

تیره روشن کردن بینی های بزرگ را مطابق با تصویر بالا انجام دهید. با کشیدن سایه در هر دو طرف بینی خود شروع کنید سپس سایه را زیر نوک بینی بکشید (فقط بالای سوراخ‌های بینی)، مطمئن شوید که سایه‌ها را به خوبی تا نوک بینی محو کرده باشید. این کار باعث می‌شود تا بینی شما سر بالا و کوتاه‌تر به نظر برسد.

بینی‌های کج گاهی اوقات بزرگ تر به نظر می‌آیند. هر دو طرف بینی را سایه بزنید. از گوشه داخلی چشم شروع کنید و تا بالای نوک بینی امتداد بدید. به جای کانتور کردن بینی سعی کنید تا حد ممکن خطوط را صاف تر کنید.

برای زدن سایه یا هایلایتر از قلم‌موهای زاویه‌دار استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا کنترل بیشتری  داشته باشید.براش‌های محو کننده نرم یا بلندرها، برای محو و ادغام کردن دو رنگ با هم است. حتی می‌توانید از اسفنج‌های محوکننده هم استفاده کنید اگر کار کردن با آنها برایتان راحت‌تر است.

می‌توانید از پودر یا کرم‌های پایه برای آرایش استفاده کنید اما بسیاری از مردم استفاده از پودر را نسبت به کرم ترجیح می‌دهند. به این دلیل که کار کردن با آن راحت است و به راحتی روی پوست محو می‌شود. شما می‌توانید از کانتور ها یا هایلایترهای مخصوص استفاده کنید یا می‌توانید از سایه چشم مات برای کانتور کردن و هایلایت کردن استفاده کنید. از مواد آرایشی درخشان و براق استفاده نکنید چون باعث برق زدن پوست می‌شود و ظاهری غیرطبیعی و نامناسب ایجاد می‌کند.

برای سایه رنگ‌هایی را انتخاب کنید که ۲ یا ۳ درجه تیره‌تر از رنگ پوست‌تان باشد.
برای هایلایتر، رنگی را انتخاب کنید که ۲ یا ۳ درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد.
به رنگ پس‌زمینه پوست‌تان توجه کنید. پوست بعضی از افراد رنگ پس‌زمینه با تم گرم یا زرد دارد درحالی که عده ای دیگر دارای پوست با رنگ پس‌زمینه با تم سرد یا صورتی هستند. زمانی که سایه، کانتور یا هایلایتر خود را انتخاب می‌کنید، سعی کنید چیزی را که با پس‌زمینه رنگ پوست شما همخوانی دارد پیدا کنید. استفاده از رنگ اشتباه باعث می‌شود تا ظاهر نهایی شما غیرطبیعی به نظر برسد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر