یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

بهترین درمان های سنتی برای بچه های خیلی چاق

عکس, بهترین درمان های سنتی برای بچه های خیلی چاق

دلیل چاقی بیش از حد کودکان بیماری هایی است که باید توسط پزشک تشخیص داده شده و درمان شود. اما علت چاقی هر چه باشد برنامه غذایی سالمی که در زیر به شما معرفی می کنیم بسیار کمک کننده است.کودک را تشویق کنید تنها زمانی که گرسنه است غذا بخورد و نه به عنوان یک عادت. غذا را تنها در آشپزخانه سرو کنید بدون هیچ گونه حواس پرتی مثل تلویزیون . اگر کودک هنگام نگاه کردن به تلویزیون غذا می خورد، ممکن است از میزان مصرف مواد غذایی خود آگاه نباشد.

پرتقال نه تنها کالری کمتری نسبت به یک لیوان آب پرتقال دارد، بلکه فیبر آن می تواند به کودک کمک کند تا احساس رضایت بیشتری داشته باشد . غذاهای کم چرب مانند شیر بدون چربی و پنیر کم چرب را پیشنهاد دهید. میان وعده های با چربی کم مثل پاپ کرن و یا چوب شور، بهتر از چیپس سیب زمینی، کیک و شیرینی است.

غذاها الزاماً نباید طعم وحشتناک داشته باشند، تا سالم باشند ؛ کودکان چیزهایی را دوست دارند که طعم خوبی دارند و شما با استفاده از مواد مناسب، می توانید غذاهای مورد علاقه آنها را مانند؛ پاستا، بورک و پیتزا را سالم، آماده کنید. همچنین، می توانید از روغن زیتون فوق العاده ،به جای کره استفاده کنید و همچنین پیتزای درجه یک، با کلم بروکلی و فلفل سبز درست کنید و سبزیجات را یواشکی به سس اضافه کنید.حتی زمانی که شما وعده های غذایی مناسب و سالم به کودکان خود می دهید، اندازه ی این وعده ها هنوز مهم هستند ، با سرو وعده های کوچک، شروع کنید و اجازه دهید فرزند شما اگر هنوز گرسنه است درخواست کند. همچنین باید از خوردن زورکی محتوای بشقاب توسط فرزندتان جلوگیری کنید و اصرار نکنید، به ویژه پس از درخواست بیشتر، زیرا ممکن است باعث مصرف بیش از حد کالری شود که می تواند سبب افزایش وزن شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر