یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

بهترین روش پختن سوپ بلغور

عکس, بهترین روش پختن سوپ بلغور

منظور از بلغور ، بلغور گندم است که سوپ بلغور یک سوپ بسیار مقوی به خصوص برای بالا بردن ایمنی بدن می باشد.

کره ۵۰ گرم ، یک دوم پیمانه یا نصفه لیوان فرانسوی دسته دار بلغور گندم 
یک دوم پیمانه یا نصفه لیوان فرانسوی دسته دار عدس ، یک عدد عصار گوشت یا مرغ (برای مقوی شدن سوپ بلغور گندم می توانید از آب قلم یا آب مرغ نیز استفاده کنید.)
پیاز ۱ عدد ، رب گوجه فرنگی ۱.۵ قاشق غذاخوری
سیب زمینی ۱ عدد ، جعفری ۲ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاه و قرمز به مقدار لازم

نخست پیاز را شسته و نگینی ریز خرد کنید و داخل قابلمه کره ریخته و پیاز های نگینی شده را با کره تفت دهید تا کمی سبک و طلایی شود سپس رب را افزوده و کمی فلفل سیاه اضافه کنید و هم بزنید تا خامی رب برطرف شود و رب خوش رنگ شود.عدس و بلغور گندم را که از قبل خیس کردید اضافه به پیاز و رب اضافه کنید و کمی تفت دهید سپس سیب زمینی را رنده یا مکعبی خرد کنید و اضافه کنید.عصاره مرغ یا گوشت را با کمی آب ولرم باز کنید و به حبوبات اضافه کنید ابتدا زیر شعله را زیاد کنید تا به جوش بیاد سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا سوپ به آرامی پخته و جا بیفتد.
بسته ۴۰ عددی ماسک سه‌بعدی پنج‌لایه ترمه رسید!اگر سوپ در حین پخت آبش کم شد می توانید مقداری آبجوش اضافه کنید. وقتی تمام حبوبات پخته و نرم شدند جعفری را ریخته و نمک سوپ را اندازه می کنیم و مقداری فلفل قرمز نیز اضافه کنید بعد از ۱۰ دقیقه از روی حرارت برداشته و به دلخواه تزئین کنید. می توانید از سبزیجات دیگر مانند قارچ یا نخود یا هویج نیز برای تهیه سوپ بلغور گندم استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر